برگزاری سلسله جلسات آموزشی توانمندسازی بانوان در اردبیل
کد خبر: 3932601
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

برگزاری سلسله جلسات آموزشی توانمندسازی بانوان در اردبیل

مسئول کانون فرهنگی هنری پنج تن آل‌عبا(ع) روستای حمل آباد اردبیل، گفت: سلسله جلسات آموزشی توانمندسازی بانوان در روستای حمل آباد اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

برگزاری سلسله دوره آموزشی توانمندسازی بانوان در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، لعیا خادم، مسئول کانون فرهنگی هنری پنج تن آل‌عبا(ع) روستای حمل‌آباد،  گفت: کلاس آموزش خیاطی برای اعضا و فعالان این کانون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

خادم تصریح کرد: این سلسله جلسات آموزشی با هدف توانمندسازی بانوان صورت می‌گیرد و زمینه اشتغال خانگی آنها را فراهم می‌کند.

وی افزود: چنین دوره‌های آموزشی هر‌ساله برای اعضای کانون برگزار و با استقبال خوب مواجه می‌شود.

خادم تاکید کرد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا تعدادی بسیار زیادی از دوره‌های آموزشی این کانون تعطیل شده است، اما تلاش می‌کنیم تا با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، تعداد محدودی از این دوره همچنان برگزار شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری پنج تن آل‌عبا(ع) روستای حمل آباد اظهار کرد: در برپایی برنامه‌های فرهنگی به دلیل شیوع بیماری کرونا مشکلاتی وجود دارد، اما با استفاده از ظرفیت فضای مجازی تلاش کرده ایم تا مشارکت نوجوانان و جوانان در این برنامه بیشتر شود.

انتهای پیام
captcha