برگزاری سی‌وهشتمین مسابقه «فهم نور» در یزد
کد خبر: 3932604
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

برگزاری سی‌وهشتمین مسابقه «فهم نور» در یزد

سی‌و هشتمین مسابقه قرآنی هفتگی «فهم نور» با محوریت آیات ۱ الی ۳۳ سوره توبه و بر مبنای ترجمه استاد فولادوند از طریق اپلیکیشن افق در یزد منتشر شد.

سی‌و هشتمین مسابقه «فهم نور» در یزد منتشر شدبه گزارش ایکنا از یزد، سی‌و هشتمین مسابقه قرآنی هفتگی «فهم نور» در یزد برگزار شد. سؤالات این شماره از آیات 1 الی 33 سوره توبه، حزب سی‌وهشت قرآن کریم بر مبنای ترجمه استاد فولادوند استخراج شده است.

این مسابقه به صورت هفتگی از طریق اپلیکیشن افق برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به متنی که هر هفته از هر حزب قرآن در این سامانه گذاشته می‌شود، به سوالات پاسخ داده و در این مسابقه شرکت کنند.

هرهفته به قید قرعه به ۱۴ نفر از کسانی که به تمام سوالات مسابقه پاسخ دهند ۱۱۴.۰۰۰ ريال جایزه نقدی به کیف پول آنان واریز می‌شود و  هر فردی موجودیش به ۱۱۴ هزار تومان رسید می‌تواند شماره حساب خود را ارسال کرده تا وجه آن به حسابش واریز شود.

سوالات هر شماره از ساعت ۱۲ روز شنبه در اپلیکیشن افق بارگذاری و شرکت‌کنندگان به مدت یک هفته فرصت شرکت در مسابقه را دارند و اسامی برندگان ساعت ۱۱ صبح شنبه هفته بعد اعلام خواهد شد.

ارسال عدد ۱ به شماره ۵۰۰۰۲۸۳۱۱۴ و مراجعه به وب سایت www.ofogh.qurany.ir از راه‌هایی است که علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند اپلیکیشن افق را دریافت کرده و همچنین نصب آن و شرکت در مسابقه فهم نور رایگان است.

یادآور می‌شود؛ مسابقه هفتگی «فهم نور» با توجه به شیوع ویروس کرونا به  صورت مجازی و با نصب اپلیکیشن افق به همت اتحادیه قرآنی استان یزد و همکاری اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد در حال برگزاریست.

انتهای پیام
captcha