بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآنی آذربایجان‌شرقی در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم(ص)
کد خبر: 3932762
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآنی آذربایجان‌شرقی در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم(ص)

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآن استان آذربایجان‌شرقی در پی محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآنی آذربایجان شرقی در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرمبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت، مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآن استان در پی اقدام نشریه هتاک فرانسوی «شارلی ابدو فرانسه» در بازنشر کاریکاتور‌های موهن به پیامبر اکرم‌(ص) و قرآن کریم، بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است؛

در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته مبارک وحدت، بار دیگر اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» طی روزهای گذشته کاریکاتورهای توهین‌آمیزی را نسبت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) منتشر کرد که با حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد فرانسه همراه شد و قلب موحدان سراسر جهان را اندوهناک نمود. سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی سالیانی است که از سوی سران کشورهای به اصلاح متمدن در دستور کار قرار گرفته است و سردمداران کفر و الحاد این سیاست خبیثانه را با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی برای مبارزه با اسلام عزیز و قرآن کریم و پیامبر عظیم الشان (ص) بروز داده‌اند.

گویا اسلام‌ستیزی تنها راه مقابله با گرایش روز افزون وجدان‌های آگاه و بیدار به دین مبین اسلام و آموزه‌های وحیانی پیامبر اکرم (ص) است، آن هم در کشوری به اصطلاح داعیه دار آزادی بیان در دنیاست. به یقین در پس پرده هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر رحمت(ص)، صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی است که تمام توان خود را علیه اسلام ناب به کار بسته و به هر شکل ممکن سناریوی شیطانی اسلام هراسی را دنبال می‌کند. اما مکرون آگاه باشد زبان‌های دشنام‌دهنده و قلم‌های هتاک که در این کشورها، بارها مشاهده و تکرار شده است. اگرچه عواطف و احساسات همه مسلمانان، بلکه همه موحدین را جریحه دار و آزرده ساخت، اما در مقابل اقدام قبیحانه ایشان، این روزها شاهد موج عظیم حمایت و عشق ورزی مسلمانان عالم نسبت به پیامبرعظیم الشان اسلام (ص) در سراسر گیتی بوده‌ایم که حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد و در صورت تکرار خطای خود در آتش خشم و نفرت مسلمانان و موحدان عالم خواهد سوخت.

مجمع اساتید و پیشکسوتان قران کریم و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت آذربایجان‌شرقی در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته مبارک وحدت، ضمن محکوم کردن این اقدام موهن و حمایت جنایتکارانه دولت فرانسه از آن، از جامعه قرآنی و تمامی مسلمین جهان و ایران عزیز اسلامی می‌خواهد با حفظ هوشیاری، بصیرت، آگاهی و با حفظ وحدت عملی، انزجار و بیزاری خود را از این اقدامات شیطانی اعلام نموده تا طراحان این توطئه‌های ضد اسلامی را ناکام گذارند و به آقای مکرون بی خرد، هشدار می‌دهد آتشی که اکنون در آن می‌دمد، ناگهان دامان بی کفایتی خودشان را خواهد گرفت، چرا که آزادگان و جوانمردان عالم تزویر و تاریکی را از نور و روشنی به راحتی تمیز می‌دهند و بداند که مسلمانان جهان هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد و بر این باور است که این اقدام بی شرمانه مطمئناً موجب خواهد شد تا مکرون و امثال ایشان به منفورترین افراد در جهان تبدیل شوند، اما اندوه فراوان جهان اسلام، باید با بصیرت، انسجام میان مسلمانان و پاسخ سرسختانه، پشیمان کننده و درس آموز آنها به این اقدام موهن، جبران شود.

انتهای پیام
captcha