دانش‌آموزان فارس در «آیینه زمان» خوش درخشیدند
کد خبر: 3932856
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

دانش‌آموزان فارس در «آیینه زمان» خوش درخشیدند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، از درخشش دانش‌آموزان استان در اولین جشنواره فرهنگی ـ هنری «آئینه زمان» (زندگی به سبک روح‌الله) خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 12 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: اولین جشنواره فرهنگی ـ هنری «آئینه زمان» (زندگی به سبک روح‌الله) به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم در بیش از 20 رشته فرهنگی ـ هنری برگزار شد.

وی افزود: کسانی که با زندگی و سیر نهضت حضرت امام(ره) آشنایی دارند به این نکته واقفند که امام(ره) بیش از آنکه یک سیاست‌مداری قاطع و انقلابی باشد و پیش از آنکه به‌عنوان مرجعی عام زعامت دینی و مرجعیت را معنایی تازه بخشد یک مربی بزرگ و معلمی نمونه بود .

بانشی با تأکید بر اینکه تربیت در اندیشه امام(ره) به‌عنوان یک مربی انسان‌ساز از ارزش و جایگاه والا برخوردار است، گفت: یکی  از رموز موفقیت امام(ره) در برپایی حکومتی مبتنی بر اندیشه‌های اصیل اسلامی را می‌توان در توجه به تربیت نسل انقلاب دانست.

وی، یکی از ابعاد تربیتی حضرت امام(ره) نحوه رفتار و برخورد ایشان با کودکان و نوجوانان دانست و گفت: ایشان علاوه بر اینکه همیشه با چهره‌ای خندان و دستانی مهربان از کودکان استقبال می‌کردند نسبت به تربیت صحیح آنان بسیار حساس و دقیق بودند و خانواده‌ها را به تربیت سالم و الهی فرزندان دعوت می‌کردند که از لابه‌لای سخنان گهربار و نیز سیره عملی ایشان می‌توان در این زمینه به نکات بسیار آموزنده‌ای دست یافت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس بیان كرد: در این جشنواره فرهنگیان از کانون فرهنگی ـ تربیتی سمیه ناحیه 4 شیراز فاطمه الماسی سروستانی، پروانه نجاتی، میترا کاویان و آسیه احمدی و دانش‌آموزان زهرا قهرمانی، آسا امیدوار، حدیث ثمری، بیتا حلاجی، مهرگان درویش بیگی، مریم فهیم، یگانه نجاری، نازنین مشتاقی، حدیث حقیقی، سارا صیادی، درنا کاظمی‌زاد، شبنم طالبی، ساناز عالی، نرگس شایان‌مهر، سیده انسیه سجادی، حدیث باقرزاده، فاطمه زرگری، محیا خلیلیان‌فرد، عطیه الهام‌نیا در رشته برنامه جوانه‌ها از کانون عدالت شهرستان لارستان در رشته سرود گروهی حائز رتبه برتر کشوری شدند.

انتهای پیام
captcha