درخشش دانش‌آموزان فارس در پویش ملی «احلی‌ من‌العسل»
کد خبر: 3932894
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

درخشش دانش‌آموزان فارس در پویش ملی «احلی‌ من‌العسل»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس از درخشش 34 نفر از دانش‌آموزان استان در پویش کشوری دانش‌آموزی «احلی من‌العسل» خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، صدرالله زین‌العبادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس امروز، 12 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: پویش کشوری دانش‌آموزی «احلی من‌العسل» به‌میزبانی اداره‌کل شهرستان‌های تهران و استقرار دبیرخانه کشوری این پویش در رشته‌های ساخت کلیپ و نماهنگ، نقاشی، عکس هر خانه یک هیئت، پادکست، دل‌نوشته، پوستر برای سراسر کشور از طریق بستر سامانه شاد برگزار شد.

وی با بیان اینکه هر ساله روز ششم محرم‌الحرام سوگواره «احلی من‌العسل» در سراسر کشور با حضور تعداد زیادی از دانش‌آموزان در حرم‌های مطهر برگزار می‌شود، گفت: امسال نیز با توجه به شیوع کرونا ویروس به‌صورت بسیار محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) در شیراز برگزار و تحت پوشش کامل خبری، تصویری و پخش مستقیم شبکه دو سیما و مرکز فارس قرار گرفت.

زین‌العبادی با اشاره به برگزاری این پویش در بستر سامانه شاد گفت: برای پررنگ‌تر نشان دادن این سوگواره به‌صورت فراگیر و اشاره به نقش حضرت قاسم‌بن الحسن(ع) و نوجوانان عاشورایی پویش کشوری دانش‌آموزی «احلی من‌العسل» به میزبانی اداره‌کل شهرستان‌های تهران و استقرار دبیرخانه کشوری این پویش در رشته‌های ساخت کلیپ و نماهنگ، نقاشی، عکس هر خانه یک هیئت، پادکست، دل‌نوشته، پوستربرای سراسرکشور از طریق بستر سامانه شاد برگزار شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس اضافه كرد: پس از ارسال آثار و داوری نهایی تعداد 34 نفر از دانش‌آموزان استان فارس مقام‌های برتر کشوری این پویش عظیم در رشته‌های مختلف یاد شده به‌دست آوردند.

وی بیان كرد: این حرکت عظیم علاوه بر ایجاد شور و شعور حسینی در بین دانش‌آموزان با توجه و آشنایی با منشور نورانی عترت و نقش اثرگذار دانش‌آموزان در استفاده بهینه از فضای مجازی و حضور فعال در بستر سامانه شاد را فراهم كرده که با تدوین آثار و محتوای فاخر در این پویش جوانان عاشورایی حضور مستمر وفعالی را رقم بزنند و افتخارات شایسته‌ای را برای استان فارس به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام
captcha