دستگاه‌های اجرایی البرز از ظرفیت خبرنگاران استفاده کنند
کد خبر: 3933184
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

دستگاه‌های اجرایی البرز از ظرفیت خبرنگاران استفاده کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی با توجه به ساختار سازمانی و وظیفه‌ای که بر عهده دارند از ظرفیت خبرنگاران و رسانه‌های استان استفاده کنند.

ابراهیم ندستگاه‌های اجرایی البرز از ظرفیت خبرنگاران استفاده کنندوروزی‌فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی با توجه به ساختار سازمانی و وظیفه‌ای که بر عهده دارند از ظرفیت خبرنگاران و رسانه‌های استان استفاده کنند، اظهار کرد: در ایام بیماری کرونا در استان البرز مظلوم‌ترین قشری که با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدند و کمتر به آنها توجه شد، رسانه‌های مکتوب و خبرنگاران فعال در این رسانه‌ها هستند.
وی ادامه داد: از مهم‌ترین اقشاری که در ایام کرونا همیشه و در همه حال برای انعکاس برنامه‌های خبری و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان حضور دارند رسانه‌ها هستند که متأسفانه با شیوع این بیماری منحوس با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز بیان کرد: رسانه‌های استان در ایام کرونا و رزمایش مواسات یعنی دو اتفاق مهمی که در استان البرز روی داد همیشه پای کار بودند و در اقدامی جهادی به اطلاع‌رسانی این موضوعات پرداخته‌اند.
وی تصریح کرد: ادارات استان می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت بالای خبرنگاران، نواقص و ضعف‌های خود را در زمینه اطلاع‌رسانی رفع کنند.
نوروزی‌فر با اشاره به بی‌بهره‌بودن بسیاری از خبرنگاران البرز از بیمه تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت چندین سال از فعالیت خبرنگاران در استان البرز، متأسفانه هنوز بسیاری از این فعالان بیمه نیستند و نمی‌توانند از مزایای بیمه استفاده کنند.
وی اظهار کرد: خبرنگاری تنها شغلی است که نه موج تورم و نه اوج قیمت دلار بر روی دستمزد آن تأثیر نمی‌گذارد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ادامه داد: در صورتی که اگر جامعه رسانه پویا و فعال باشد و خبرنگاران بتوانند بدون دغدغه مالی یا حداقل با کمترین دغدغه مالی به فعالیت خود ادامه دهند جامعه می‌تواند از نقش و رسالت این عزیزان استفاده بهینه داشته باشد.
وی با ارائه پیشنهادی به مجمع نمایندگان استان البرز اظهار کرد: انتظاری که از مجمع نمایندگان استان داریم این است که جامعه هدف رسانه‌ها و خبرنگاران در استان را که حداکثر ۶۰۰ نفر هستند به نحوی در دستگاه‌های اجرایی مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha