برگزاری طرح «آموزش عمومی تفسیر قرآن» ویژه روحانیون در البرز
کد خبر: 3933409
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

برگزاری طرح «آموزش عمومی تفسیر قرآن» ویژه روحانیون در البرز

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری طرح توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن‌کریم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با مشارکت بنیاد تفسیر قرآن، همزمان با سراسر کشور در البرز خبر داد.

برگزاری طرح «آموزش عمومی تفسیر قرآن» ویژه روحانیون در البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از برگزاری طرح «آموزش عمومی تفسیر قرآن» در البرز خبر داد و گفت: این طرح قرآنی ویژه روحانیون مستقر، امامان محله، مبلغان، مبلغات و همه کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی و خانواده آنان با موضوع سوره‌های «لقمان، فجر، حجرات، نور و محمد(ص)» برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می‌شود، افزود: پس از برگزاری طرح مذکور آزمون آن در نیمه دوم آبان برگزار خواهد شد.
ملازاده از پرداخت جایزه نقدی به ۳۴۲ نفر از برگزیدگان این طرح خبر داد و گفت: این طرح قرآنی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با مشارکت بنیاد تفسیر قرآن برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از برگزاری طرح همچنین دریافت منابع آزمون می‌توانند به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی mobasheran.org ،telavat.ir و ido.ir و یا ادارات تبلیغات اسلامی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha