10 آذرماه؛ آخرین مهلت شركت در اجلاس سراسری نماز
کد خبر: 3933665
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

10 آذرماه؛ آخرین مهلت شركت در اجلاس سراسری نماز

مدیركل آموزش و پرورش فارس با بیان اینكه آخرین مهلت ارسال آثار به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، 10 آذرماه سال جاری است، از دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها و فرهنگیان استان جهت مشاركت گسترده در این اجلاس دعوت به عمل آورد.

فرهاد اسماعیلی، مدیركل آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه امسال بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «پیوند خانه، مدرسه، مسجد و نماز» برگزار می‌شود، از دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها و فرهنگیان استان جهت مشاركت گسترده در این اجلاس شركت كرد.

وی، آخرین مهلت ارسال آثار به این اجلاس را 10 آذرماه سال جاری اعلام كرد و افزود: این جشنواره در محورها و موضوعاتی نظیر جایگاه مسجد مدرسه و خانه در معارف اسلامی، مناسبات تاریخی پیوند مساجد مدارس و بیوت صالحه، ارتباط مسجد و مدرسه و خانه در پیشگیری از وقوع جرم، نقش مسجد مدرسه و خانه در ارتقای معرفت دینی نسل نو، نقش مسجد مدرسه و خانه در ترویج سبك زندگی ایرانی ـ اسلامی، آماده‌سازی مسجد مدرسه و خانه با نگاه زیبایی‌شناسی در جذب كودكان و نوجوانان به نماز برگزار می‌شود.

اسماعیلی با یادآوری اینكه جشنواره مذكور در سال جاری به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلفی نظیر مقالات علمی و پژوهش‌های كاربردی، رساله دكترا و كارشناسی ارشد، كتاب، درسنامه‌ها، فیلم كوتاه پویانمایی و موشن‌گرافی، طرح‌های گرافیكی و ایده‌ها و تجربیات موفق ارسال كنند.

مدیركل آموزش و پرورش فارس اظهار كرد: فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان جهت شركت در این اجلاس می‌توانند به آدرس www.namaz.ir  و دانش‌آموزان به پایگاه hamgam.medu.ir مراجعه كنند.

وی در پایان یادآور شد: دانش‌آموزان و اولیای آنان و همچنین فرهنگیان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر با معاونان و مربیان پرورشی مدارس تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha