کمیته محرومیت‌زدایی در یزد تشکیل شد
کد خبر: 3933844
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

کمیته محرومیت‌زدایی در یزد تشکیل شد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 4 هزار شهید استان یزد، از تشکیل کمیته محرومیت‌زدایی در کنار کمیته‌های 21 گانه ستاد اجرایی این کنگره خبر داد.

تشکیل کمیته محرومیت‌زدائی در استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، در راستای برگزاری دومین کنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید دارالعباده و دارالعلم استان یزد در اسفندماه سال جاری و در نشستی، 18 آبان ماه، کمیته محرومیت‌زدایی در استان تشکیل شد.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد در این نشست با بیان اینکه رویکرد کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید استان خدمت‌رسانی به مردم است لذا این کمیته در کنار کمیته‌های 21 گانه ستاد اجرایی کنگره تشکیل شده است اظهار کرد: کمیته امداد به‌عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته محرومیت‌زدایی این کنگره ملی، همکاری و مشارکت لازم را با فرمانداری‌ها و سپاه الغدیر یزد در راستای تحقق برنامه‌های به عمل می‌آورد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به برنامه‌های مصوب کمیته محرومیت‌زدایی بیان کرد: ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی، مرمت و تکمیل خانه محروم، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، ساخت مسکن محرومین، تأمین و توزیع جهیزیه، تهیه و توزیع سبد ورزشی محلات و روستا، توزیع سبد آموزشی مدارس، تهیه و توزیع سبد معیشتی و تهیه سبد کالا ویژه محرومان از جمله برنامه‌های موردنظر این کمیته است.

وی ادامه داد: اهدای 4000 جهیزیه برای زوج‌های نیازمند، تحت حمایت قرار دادن 4000 یتیم، تهیه و توزیع 4000 بسته کمک معیشتی برای نیازمندان و همچنین تهیه 4000 بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند از جمله برنامه‌های در دستور کار ستاد اجرایی کنگره است.

انتهای پیام
captcha