فعالیت ۲۰۰ نیروی بسیجی یزدی در ایام کرونایی
کد خبر: 3934318
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
با هدف کمک به نظارت بر بازار صورت گرفت؛

فعالیت ۲۰۰ نیروی بسیجی یزدی در ایام کرونایی

جانشین سپاه الغدیر یزد از فعالیت ۲۰۰ نفر از نیرو‌های بسیجی و پاسدار به‌ منظور افزایش ظرفیت تیم‌های بازرسی در این استان خبر داد.

فعالیت 200 نیروی بسیجی یزدی در ایام کروناییبه گزارش ایکنا از یزد، حسین زارع کمالی، جانشین سپاه الغدیر استان یزد 20 آبان ماه در حاشیه جلسه ساماندهی وضعیت اقتصادی استان با بیان اینکه برون رفت از بحران شیوع کرونا مستلزم عزم همگانی است و تمام عناصر مدیریتی باید نسبت به رفع آن احساس مسئولیت کنند، اظهار کرد: کمک به نظارت بر بازار از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه الغدیر در استان یزد است.

وی تأمین 200 نفر از نیروهای بسیجی و پاسدار به منظور افزایش ظرفیت تیم‌های بازرسی، شناسایی انبارهای احتکار کالا در سطح استان با محوریت بازرسان رسمی و گزارشات مردمی از جمله اقدامات انجام شده سپاه در استان یزد دانست و افزود: برخورد قاطع با هرگونه گرانفروشی و محتکران کالاهای اساسی اولویت ساماندهی بازار در بحران کروناست.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد در ادامه برخورد قاطع دستگاه قضایی با مدیران منفعل و ناکارآمد را ضروری و حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: اجرای طرح‌های نظارت بر بازار با محوریت توزیع کالاهای اساسی به منظور کاهش گرانی‌های غیرقانونی محصولاتی نظیر گوشت مرغ، گوسفند، روغن و شکر ضروری است.

زارع کمالی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند کلیه گزارشات گرانفروشی، احتکار کالا، مفاسد اقتصادی را به سامانه 114 اطلاعات سپاه و 124 سازمان صمت اعلام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود کمک به افزایش تولیدات دامی با تلاش دستگاه‌های متولی را از دیگر الزامات اجرایی برای مدیریت شرایط موجود کشور دانست و بیان کرد: افزایش میزان ذخائر و کاهش قیمت نهادهای دامی استان ضروری است.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: بازنگری در روند قیمت گذاری اجناس، تولیدات و کالاهای اساسی، جلوگیری جدی از قاچاق کالا و تقویت هم افزایی بین دستگاه‌های نظارتی استان از دیگر الزامات اجرایی برای ساماندهی شرایط کنونی استان از نظر اقتصادی است.

انتهای پیام
captcha