پرداخت ۱۲۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3934362
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

پرداخت ۱۲۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی کشور، مبلغ ۱۲۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در هفت ماهه سال‌جاری در استان پرداخت شده است.

پرداخت ۱۲۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان امروز، 20 آبان‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی کشور، مبلغ ۱۲۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در هفت ماهه سالجاری در استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا مهرماه سال 1399، نزدیک ۶۷ درصد از متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج استان، موفق به اخذ تسهیلات وام ازدواج شدند، افزود: در سطح استان، تعداد ۲۴ هزار و ۷۱۹ نفر وام ازدواج دریافت کرده‌اند. اکنون ۱۲ هزار و ۲۵۲ نفر در صف دریافت وام ازدواج هستند و مراحل اعطای تسهیلات از طریق بانک‌های عامل در حال سپری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: وضعیت پرداخت وام ازدواج در استان تفاوت ناچیزی با استاندارد کشوری دارد و ۶۹ درصد از متقاضیان وام ازدواج در سطح کشور موفق به دریافت ۲۵۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: آمار مهرماه، از پرداخت ۴۰۵۶ فقره وام ازدواج در مجموع به ارزش تقریبی ۲۱۰۰ میلیارد ریال به زوج‌های جوان استان حکایت دارد.

انتهای پیام
captcha