برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن بانوان در یزد
کد خبر: 3934573
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن بانوان در یزد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور نمایندگان استان در بخش بانوان خبر داد.

اجرای مسابقات قرآن ویژه بانوان راه‌یافته به مرحله کشوری در یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد، در گفت‌و‌گو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن در استان اظهار کرد: با توجه به اوج‌گیری بیماری کرونا مرحله کشوری در مراکز استان‌ها در حال برگزاریست که در این استان نیز تلاوت‌ها در بخش برادران در محل صدا و سیمای مرکز یزد ضبط و به مرکز ارسال شده تا در آذرماه از طریق شبکه قرآن با حضور داوران، مورد داوری قرار گیرد.

وی ادامه داد: در بخش خواهران نیز امروز در محل سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور نمایندگان استان اجرایی خواهد شد.

میرجلیلی افزود: در این دوره از مسابقات که عصر امروز، 21 آبان ماه برگزار خواهد شد، فائزه‌السادات قریشی‌نسب در دو رشته حفظ کل و قرائت، هانیه احمدی‌نسب در رشته ترتیل و منیره سلطانی در رشته دعاخوانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha