دانش‌آموزان فارس به جشنواره ملی «دختران، خانواده و گذر از كرونا» دعوت شدند
کد خبر: 3935102
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

دانش‌آموزان فارس به جشنواره ملی «دختران، خانواده و گذر از كرونا» دعوت شدند

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور بانوان از برگزاری جشنواره ملی «دختران، خانواده و گذر از کرونا» خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف تقویت نقش دختران در ایجاد فضای با نشاط و سرشار از مهربانی و امید در خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، طاهره بی‌نیاز، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور بانوان امروز، 24 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره ملی «دختران، خانواده و گذر از کرونا» با هدف تقویت نقش دختران در ایجاد فضای با نشاط و سرشار از مهربانی و امید در خانواده برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان دختر در تمام مقاطع و در محورهای هنرهای تجسمی و عکاسی، فیلم و هنرهای نمایشی (پویانمایی، داستانی، مستند و نماهنگ) برگزار می‌شود.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور بانوان با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری معاونت پرورشی و امور زنان انجام می‌شود، گفت: دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را تا ۱۷ دی‌ماه با موضوع «دختران، خانواده و گذر از کرونا» به دبیرخانه جشنواره در استان تهران ارسال کنند.

بی‌نیاز افزود: اختتامیه این جشنواره و اعلام برگزیدگان آن در بهمن‌ماه همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی که مقارن با هفته بزرگداشت زن است و از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید.

وی در پایان برای درخشش دانش‌آموزان فارس در این جشنواره همچون سایر جشنواره‌ها ابراز امیدواری کرد و گفت: هدف جشنواره با توجه به عنوانی که برای آن انتخاب شده و حضور بیشتر دانش‌آموزان در منزل در این ایام، هویت‌یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پساکرونا، انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تاثیرگذار از نقش دختران و خانواده در دوران عبور از کرونا است.

انتهای پیام
captcha