اعلام زمان برگزاری رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزان در فارس
کد خبر: 3935278
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

اعلام زمان برگزاری رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزان در فارس

مدیركل آموزش و پرورش فارس زمان آغاز مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان استان را در سال تحصیلی جاری از هفته سوم آذرماه اعلام كرد.

فرهاد اسماعیلی، مدیركل آموزش و پرورش فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه به یاری خدا امسال نیز مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان را برگزار خواهیم كرد، گفت:‌ البته قطعاً شرایط شیوع كرونا بر روی شیوه برگزاری مسابقات امسال تأثیرگذار خواهد بود.

وی زمان آغاز مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان را در سال تحصیلی جاری از هفته سوم آذرماه مصادف با هفته و قرآن در مدارس استان اعلام كرد و گفت:‌ تلاش می‌كنیم تا مرحله نخست این مسابقات یعنی همان مرحله آموزشگاهی را در هفته قرآن و عترت برگزار كنیم.

اسماعیلی بیان كرد: مسابقات قرآن دانش‌آموزی امسال را با توجه به وضعیت سفید، زرد و قرمز در مناطق مختلف با رعایت پروتكل‌های بهداشتی به‌صورت مجازی یا حضوری برگزار می‌كنیم.

مدیركل آموزش و پرورش فارس یادآور شد: این مسابقات مانند سال‌های گذشته در بخش قرآن، عترت و نماز و در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، مداحی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر قرآن، انشا و احكام نماز برگزار می‌شود.

وی اظهار كرد: مسابقات مذكور در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ غنی قرآن کریم، عترت و نماز و زمینه‌سازی برای انس بیشتر دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی با سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز و با توجه به سند تحول بنیادین و اجرایی كردن ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی این سند اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha