آموزش روخوانی قرآن در صفحه اینستاگرام مؤسسه اسوه تهران
کد خبر: 3935302
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

آموزش روخوانی قرآن در صفحه اینستاگرام مؤسسه اسوه تهران

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران از آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن در صفحه اینستاگرام این مؤسسه خبر داد.

آموزش روخوانی قرآن در صفحه اینستاگرام مؤسسه اسوه تهرانزهرا بادی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه نیز به مانند سایر مراکز مردمی ـ قرآنی فعالیت خود را در عرصه حضوری محدود یا بهتر بگویم به حالت نیمه تعطیل درآورده و دوره‌های خود را در پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی http://www.osveh.org و همچنین با تشکیل گروه‌ها از سوی مربیان مؤسسه در پیام‌رسان‌ها برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری دوره روخوانی و روانخوانی در مقطع سنی نوجوانان و جوانان در صفحه اینستاگرام مؤسسه به نشانی org_osveh، بیان کرد: این دوره به منظور فراهم کردن مقدمات لازم برای حضور در دوره‌های تخصصی قرآنی و سطوح پیشرفته‌تر است. متأسفانه استقبال در سطح مجازی به مانند دوره‌های حضوری نیست و همین امر موجب نیمه تعطیل شدن و یا بهتر بگویم تعطیلی مؤسسات قرآنی شده است. از سوی دیگر شرایط نامناسب اقتصادی هم موجب شده تا تقریبا توجه مردم به حضور در کلاس‌های قرآنی حتی به صورت مجازی کمتر شود.

مدیر مؤسسه اسوه تهران اظهار کرد: برگزاری دوره مفاهیم ویژه حافظان(با هدف تسلط بر ترجمه آیات) و عموم علاقه‌مندان، تفسیر موضوعی آیات، آموزش احکام ویژه بانوان، نوجوانان و ...، سلسله مباحث نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و آموزش حفظ از دیگر کلاس‌های مؤسسه است که به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های مؤسسه اظهار کرد: مؤسسه طبق روال گذشته در سایر امور فرهنگی چون برگزاری دوره‌های مشاوره خانواده و طب سنتی (با سرفصل‌هایی چون مزاج‌شناسی، آشنایی با گیاهان دارویی، سبک زندگی سالم،عسل درمانی و خواص آن و ...)،  مشاوره تغذیه، طرح کمک‌های مؤمنانه و توزیع بسته‌های فرهنگی، بهداشتی و ارزاق نیز فعال است.

یادآور می‌شود، مؤسسه اسوه تهران در تهران، خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از چهارراه لشکر، کوچه شهید علی غیاثوند قیصری، بن‌بست آریا، پلاک 6 قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 55377676 – 09911135529 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha