عدالت و شفافیت در توزیع اعتبارات رعایت شود
کد خبر: 3935447
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱

عدالت و شفافیت در توزیع اعتبارات رعایت شود

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم توجه به توزیع صحیح اعتبارات در همه بخش‌ها،‌ اظهار کرد: عدالت، انصاف و شفافیت، سه اصل مهم در توزیع اعتبارات است که باید مورد توجه جدی مسئولان در این استان قرار گیرد.

مسئولان در توزیع اعتبارات عدالت و انصاف را اصل قرار دهند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، روز گذشته، ۲۵ آبان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم توجه به توزیع صحیح اعتبارات در همه بخش‌ها اظهار کرد: عدالت، انصاف و شفافیت، سه اصل مهم در توزیع اعتبارها است که باید مورد توجه جدی مسئولان در این استان قرار گیرد.

وی افزود: برای دستیابی به توسعه پایدار و همه‌جانبه علاوه‌بر رعایت عدالت در توزیع اعتبارات، نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم داریم.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: در راستای توسعه مناطق محروم استان از جمله شهرستان‌های چالدران و تکاب، طی سال آینده اعتبار عمرانی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است به‌طوری که اعتبار این ۲ شهرستان رشد قابل توجهی خواهد داشت.

وی با اشاره به سیاست دولت برای بودجه‌بندی بدون وابستگی به نفت اظهار کرد: شرایط سختی که تحریم بر میزان درآمدهای نفتی داشته بی‌سابقه بوده ولی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم کمترین وابستگی به درآمدهای نفتی دولت نیز به خوبی این امر را اجرایی کرده است.

شهریاری افزود: بهره‌گیری از درآمدهایی غیر از درآمد نفتی یک سیاست جدی در دولت به‌شمار می‌رود.

وی با قدردانی از تلاش مجموعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در توزیع بودجه افزود: افزایش سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی بودجه هزینه‌ای و نیز جایگاه خوب در اعتبارات تملک و دارایی آذربایجان‌غربی، جای قدردانی دارد.

انتهای پیام
captcha