«درس‌هایی از قرآن» دانش‌آموزان فارس را فرامی‌خواند
کد خبر: 3935992
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

«درس‌هایی از قرآن» دانش‌آموزان فارس را فرامی‌خواند

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس با بیان اینكه در ایام شیوع كرونا برنامه «درس‌هایی از قرآن» از شبكه قرآن پخش می‌شود، به تشریح جزئیات این برنامه برای دانش‌آموزان پرداخت.

صدرالله زین‌العبادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه در ایام شیوع كرونا، فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزان به‌هیچ عنوان تعطیل نشده است، گفت: از همان ابتدای شیوع كرونا كلیه فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی خود را در بستر فضای مجازی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان اجرا كرده‌ایم.

وی افزود: یكی از برنامه‌هایی كه در این راستا در نظر گرفته‌ شده است اجرای برنامه «درس‌هایی از قرآن» با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی است كه این برنامه از شبكه یك و شبكه قرآن سیما پخش می‌شود.

زین‌العبادی با بیان اینكه این برنامه از 22 آبان‌ماه جاری آغاز شده و تا 7 اسفندماه به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت، گفت: مخاطب این برنامه نیز تمام دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم و پایه ششم ابتدایی هستند.  

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس اظهار كرد: در این برنامه یكسری سئوالاتی از دانش‌آموزان مطرح می‌شود كه دانش‌آموزان می‌توانند پاسخ صحیح سئوالات را به ترتیب از سئوال اول تا پنجم به‌صورت یک عدد پنج رقمی با ذکر نام و نام‌خانوادگی خود در شبکه شاد به شناسه(ID) مجری طرح ارسال كنند.

وی بیان كرد: دانش‌آموزان استان فارس كه علاقه‌مند به شركت در این مسابقه هستند می‌توانند از طریق شبكه شاد دانش‌آموزی و با هماهنگی معاونین پرورش مدارس به‌صورت مجازی در این برنامه ارزشمند قرآنی شركت كنند.

زین‌العبادی، زمان پخش این برنامه را پنج‌شنبه هر هفته ساعت 18:20 از شبكه یك و تكرار آن را شنبه هر هفته ساعت 13:30 از شبكه قرآن اعلام كرد.

انتهای پیام
captcha