اجرای طرح «پایش و ارزیابی مؤسسات قرآنی» در یزد
کد خبر: 3936944
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

اجرای طرح «پایش و ارزیابی مؤسسات قرآنی» در یزد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای فاز دوم طرح «پایش و ارزیابی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت(ع)» در این استان خبر داد.

طرح «پایش و ارزیابی موسسات قرآن و عترت» در یزد اجرا می‌شودحجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای فاز دوم طرح پایش و ارزیابی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت(ع) در استان اظهار کرد: فاز نخست این طرح، در قالب خوداظهاری مؤسسات انجام شد و در فاز دوم با تشکیل تیم‌های ارزیاب مؤسسات قرآنی در استان و برگزاری جلسه توجیهی که با حضور استاد شکری از تهران برگزار شد، ارزیابی و رتبه‌بندی مؤسسات در سطح استان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با نام «طرح پایش و ارزیابی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت(ع)» از سوی سازمان دارالقرآن الکریم به‌عنوان متولی ساماندهی مشارکت‌های مردمی در عرصه فعالیت‌های قرآن و عترت در کل کشور در حال اجراست.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد هدف از این طرح را، شناسایی میزان ظرفیت و فعالیت‌های مؤسسات قرآن و نقاط ضعف و قوت و سطح‌بندی آنها اعلام کرد و افزود: از مدیران محترم تشکل‌های قرآنی درخواست می‌شود همراهی و مشارکت لازم را در اجرای طرح و حصول به اهداف آن معمول دارند.

انتهای پیام
captcha