یزد و اصفهان؛ میزبان این هفته دوشنبه‌های قرآنی
کد خبر: 3939136
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

یزد و اصفهان؛ میزبان این هفته دوشنبه‌های قرآنی

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان از برگزاری طرح دوشنبه قرآنی این هفته در استان‌های یزد و اصفهان خبر داد.

یزد و اصفهان؛ میزبان این هفته دوشنبه‌های قرآنی

علی محمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری طرح دوشنبه قرآنی این هفته در پردیس‌های دانشگاه در استان‌های یزد و اصفهان خبر داد و گفت: دوشنبه‌های قرآنی از سال‌های قبل در این دانشگاه شروع شده و امسال به لطف خداوند با مشارکت همه استان‌ها و کانون‌های قرآن و عترت دانشجویی، هر دوشنبه یک فعالیت ملی قرآنی را به میزبانی دو استان به‌صورت مشترک برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در این برنامه که حدود 8 تا 10 ساعت دنبال می‌شود بیشتر مباحث تلاوت، تفسیر و سخنرانی اساتید قرآنی را برای دانشجومعلمان و کارکنان داریم که از استقبال خوبی برخوردار است. اولین دوشنبه قرآنی را هفته گذشته به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی برگزار کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.

محمدی بیان کرد: سایر واحدهای دانشگاهی در استان‌ها نیز خود را آماده می‌کنند و در دوشنبه‌های آینده نیز تا پایان سال این برنامه ادامه خواهد داشت. پیش‌بینی شده که طی 15 هفته این برنامه برگزار شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: امسال دومین دوره این طرح است. سال گذشته به‌صورت حضوری در مراکز پردیس‌ها برگزار می‌شد و در روزهای دوشنبه‌ 98 پردیسی که داریم در یک ساعتی تمام فعالیت‌ها را متوقف و برنامه‌های قرآنی را دنبال می‌کردند و حرکت بسیار خوبی بود، امسال با توجه به شرایط کرونا این کار را به‌صورت مجازی برگزار کردیم که میزان پوشش‌دهی و مشارکت دانشجومعلمان به دلیل سهل الوصول بودن مشارکت در آن بیشتر نیز شده که از عنایات قرآن کریم است.

انتهای پیام
captcha