طرح «شهید سلیمانی» در امامزادگان یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3939542
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

طرح «شهید سلیمانی» در امامزادگان یزد اجرا می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف استان یزد از اجرای طرح شهید سلیمانی با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد» در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.

طرح «شهید سلیمانی» در امامزادگان یزد اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل اوقاف، حجت‌الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در آستانه سالگرد شهادت مظلومانه سردار بزرگ مدافعان حرم شهید سلیمانی، از اجرای طرح شهید سلیمانی با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد» در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه و حمایت از آسیب‌دیدگان موج سوم کرونا، همزمان با هفته بسیج و تاسی از روحیه جهادی سردار شهید سلیمانی طرح جهادی راه شهید سلیمانی را گام دیگری در راستای خدمت به بندگان خدا دانست.

وی افزود: در راستای گرامی‌داشت یاد و نام این سردار عزیز، هر شخصی وظیفه‌ای دارد که اولا باید آن را به خوبی بشناسد و در ثانی به آن به خوبی عمل کند. وظیفه امروز ما الهام گرفته از جمله‌ای است که سردار دلها در قضیه سیل خوزستان فرمودند و بیان کردند: «جوانانی که اشتیاق زیادی برای اعزام به سوریه و دفاع از حرم دارند، بهتر است به خوزستان بیایند.»

کرمی توجه به خوراک و پوشاک محرومان و مستمندان را فضیلت بسیار بالایی دانست، تا جایی که در دین مبین اسلام تامین غذا و لباس فقرا و نیازمندان، وسیله آمرزش و جلب رحمت الهی بوده از این رو در زمره کفارات قرار داده شده و در موارد مختلف امر به اطعام و یا پوشاندن فقرا شده است. لذا مسئولان جامعه اسلامی، مومنان و دست اندرکاران بقاع متبرکه و خادمان فرزندان و نوادگان اهل بیت(ع)، فصل سرد و خزانِ پاییز را با پویش همدلی و مساوات به فصل همدلی مومنانه تبدیل کنند.

وی گفت: در نظر داریم در مرحله اول این طرح بیش از 1000 بسته معیشتی و پوشاک را به ارزش تقریبی 350 میلیون تومان به ازای هر بسته از محل اجرای نیات موقوفات و خیران با محوریت مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه در اختیار اقشار نیازمند قرار دهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز از عموم مردم و خیران همیشه در صحنه دعوت کرد در این طرح جهادی شرکت کرده و خیران می‌توانند وجوه خود با مراجعه به امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۴۳۶۷۲۲ واریز کنند.

انتهای پیام
captcha