تجلیل سیاستمداران عراقی از فداکاری شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس
کد خبر: 3941134
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱

تجلیل سیاستمداران عراقی از فداکاری شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس

معاون دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق و نماینده فراکسیون پارلمانی الصادقون وابسته به این جنبش تأکید کردند که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، معاون فرمانده حشدالشعبی عراق، جان خود را برای این کشور نثار کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از اخبارالعراق، محمد البلداوی، نماینده فراکسیون الصادقون در پارلمان عراق، امروز دوشنبه در کنگره دشت نینوا در این کشور گفت: شهیدان المهندس و سلیمانی، فرماندهان عملیات پیروز در برابر گروه تروریستی داعش، جان خود را برای عراق نثار کردند و به دست حامیان این گروه تروریستی به شهادت رسیدند.

محمد الطباطبانی، معاون دبیرکل جنبش عصائب اهل‌الحق عراق، نیز در این کنفرانس مطبوعاتی پیروزی در برابر گروه تروریستی داعش را از طریق همیاری نیروهای حشدالشعبی و همه نیروهای امنیتی این کشور دانست و گفت: نبرد آزادسازی خاک عراق از داعش تروریست، همه اقشار و طوایف را متحد کرد تا اینکه پیروزی محقق شد. از همگان می‌خواهم که برای بازسازی ویرانی ناشی از جنگ با داعش همیاری کنند.

سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس، معاون سازمان حشدالشعبی عراق، بامداد جمعه، ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.
 
این جنایت آمریکا باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.
انتهای پیام
captcha