دوره «ارتقا قاریان و حافظان قرآن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3941996
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

دوره «ارتقا قاریان و حافظان قرآن» در یزد برگزار می‌شود

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری اولین دوره طرح «ارتقا قاریان و حافظان قرآن کریم» به صورت مجازی و متمرکز ویژه متسابقان مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

دوره «ارتقاء قاریان و حافظان قرآن» در یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری اولین دوره طرح ارتقای قاریان و حافظان قرآن کریم به صورت مجازی و متمرکز ویژه متسابقان قرآن کریم سال‌های 98 و 99 خبر داد و اظهار کرد: این دوره به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی متسابقان و مسابقات در سطح استانی و کشوری از ابتدای دی ماه سال جاری و در دو مقطع زمانی دو ماهه از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از استان یزد 24 نفر برادر و 15 نفر خواهر در رشته‌های مختلف قرائت، ترتیل، حفظ کل و 20 جزء که حائز کسب حدالنصاب لازم شده‌اند، در این دوره آموزشی شرکت خواهند کرد.

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف استان یزد یادآور شد: سال‌های گذشته دوره ارتقا و بازآموزی ویژه قاریان و حافظان برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا و شرایط بحرانی استان یزد این دوره برگزار نشد.

انتهای پیام
captcha