برپایی ایستگاه سلامت در اردبیل
کد خبر: 3942434
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

برپایی ایستگاه سلامت در اردبیل

مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه اردبیل گفت: ایستگاه سلامت با هدف ترغیب عموم مردم برای حفظ سلامتی و مقابله با بیماری کرونا در مرکز شهر اردبیل برپا شد.

برپایی ایستگاه سلامت در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور فرجی، مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه اردبیل، یکم‌دی ماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: ایستگاه سلامت با حمایت خیرین و با هدف ترغیب عموم مردم برای حفظ سلامتی و مقابله با بیماری کرونا در مرکز شهر اردبیل برپا شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه تصریح کرد: توزیع ماسک و مواد ضدعفونی از مهمترین اقلام اهدایی به کودکان و بزرگسالان در این ایستگاه سلامت بود.

وی بیان کرد: اجرای مسابقه بین کودکان با موضوع سلامت، برپایی مسابقه نقاشی ویژه کودکان و توصیه‌های سلامت با زبان کودکان از دیگر فعالیت‌های این ایستگاه بود.

فرجی افزود: لوازم التحریر و اقلام بهداشتی به کودکان مشارکت کننده در این طرح نیز اهدا شد که با استقبال خوب کودکان مواجه شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه اظهار کرد: موضوع سلامتی از مهمترین محور‌های فعالیت‌های فرهنگی این کانون محسوب می‌شود که در قالب طرح‌های مختلف اجرا می‌شود و حتی اعضای این کانون در طرح «شهید سلیمانی» مشارکت دارند.

فرجی خاطر نشان کرد: همدلی و همکاری در مقابله با بیماری کرونا یکی از موضوع‌های مهم طرح ملی «ایران قوی» است که کانون‌های مساجد باید در این راستا حرکت کنند.

انتهای پیام
captcha