اولویت اصلی فعالیت‌های آموزشی، سلامت دانش‌آموزان است
کد خبر: 3942504
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

اولویت اصلی فعالیت‌های آموزشی، سلامت دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تأکید بر رعایت کامل تمامی دستورات ستاد ملی کرونا به‌عنوان اولویت اصلی کار گفت:‌ اولویت اصلی ما سلامت دانش‌آموزان است و تمام مأموریت‌های خود را با در نظر گرفتن همین اولویت برنامه‌ریزی می‌کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، فرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، اول دی‌ماه در جلسه زنده در شبکه شاد با موضوع نحوه برگزاری امتحانات، یکی از اصول ارزشیابی را ارزشیابی متناسب با میزان و نحوه آموزش‌ها و روش‌ها دانست و گفت: هیچ آموزشی و ارزشیابی بهتر از آموزش حضوری نیست اما در شرایط کنونی امیدواریم  با کمک مدیران و شورای مدرسه بهترین تدابیر در خصوص امتحانات اتخاذ  شود و سعی می‌کنیم حداقل‌ها را با حداکثرظرفیت انجام دهیم. 

وی، یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها را امتحانات دانست و افزود: امسال در شرایط کنونی نیز نگرانی‌ها در خصوص امتحانات مضاعف شده که سعی شده با اطلاع‌رسانی از طریق برنامه‌های صدا و سیما و ارتباطات زنده در شبکه شاد این دغدغه‌ها را کمتر کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان كرد: از آنجا که گستره مخاطبین ما فراوان است از تمام کسانی که در این برنامه حضور دارند انتظار داریم مطالب را به خانواده‌ها و دانش آموزان انتقال دهند تا بتوانیم  باعث آرامش خاطر آن‌ها شویم.

وی با تأکید بر رعایت کامل تمامی دستورات ستاد ملی کرونا به‌عنوان اولویت اصلی کار گفت:  اولویت اصلی ستاد ملی کرونا، ستاد استانی و آموزش و پرورش سلامت دانش آموزان در ایام امتحانات است و تمام مأموریت‌های ما با در نظر گرفتن همین اولویت برنامه‌ریزی و صورت می‌پذیرد.

یادآور می‌شود، هر هفته مسئولان اداره‌کل اموزش و پرورش فارس از طریق  کانال رسمی اخبار این اداره‌کل در شبکه آموزشی به آدرس: https://shad.ir/farsmedunews به‌صورت زنده با فرهنگیان و دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها در استان فارس به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha