برگزاری جشنواره ملی «سرداردل‌ها» در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3943111
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

برگزاری جشنواره ملی «سرداردل‌ها» در آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی، گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی جشنواره ملی «سردار دل‌ها» به همت معاونت امور جوانان هلال احمر استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ملی «سرداردل‌ها» در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حمید حسین‌پور، مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی امررو چهارم دی‌ماه، گفت: شهید سلیمانی تنها یک الگو در عرصه نظامی و جنگ آوری نبود بلکه او برای همه کارگزاران و دستاندرکاران اداره بخشهای مختلف کشور و برای آحاد ملت ایران خصوصاً جوانان برومند این سرزمین یک الگوی اخلاقی، فکری، معرفتی، معنوی و نمونه‌ای برجسته از مدیریت جهادی است.

وی ادامه داد دبیرخانه گرامیداشت و نکوداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در آستانه اولین سالگرد شهادت آن سردار رشید، جهت تکریم و تعظیم به مقام شامخ آن شهید بزرگوار و آشنایی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کشور با ویژگی‌ها و منش او اقدام به برگزاری جشنواره سردار دلها می‌کند.

حسین‌پور، مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره را آشنائی اعضای جوانان با ابعاد سیاسی، شخصیتی و معنوی شهیدحاج قاسم سلیمانی، ترویج فرهنگ شجاعت و شهادت و روحیه جهادی در بین اعضای جوانان، اعلام کرد و افزود: کلیه اعضای کانون‌های دانشجویی، جوانان، روستایی، طلاب و دانش آموزی از سراسر کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی، خاطر نشان کرد: این جشنواره در سه بخش هنری طراحی پوستر، نقاشی و عکس نوشته و بخش ادبی «شعر و دلنوشته» و بخش فرهنگی «مسابقه از وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند با ذکر نام و نام خانوادگی و نام استان و شماره همراه آثار خود را تا بیستم دیماه سال‌جاری از طریق پست الکترونیکی : javanan.azsh@gmail.com و یا شماره تماس 09141014275 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha