برگزاری ویژه برنامه «سیره فاطمی، مکتب سلیمانی» در اردبیل
کد خبر: 3944531
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۹

برگزاری ویژه برنامه «سیره فاطمی، مکتب سلیمانی» در اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری ویژه برنامه «سیره فاطمی، مکتب سلیمانی» در اردبیل خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه «سیره فاطمی، مکتب سلیمانی» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سارا حقی، کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل، 11دی‌ماه، گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و همچنین اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه «سیره فاطمی، مکتب سلیمانی» با حضور محدود مخاطبان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو بخش حضوری و مجازی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه با هدف احیای مناسبات ملی و مذهبی و ارتقا فرهنگ فاطمی و به منظور تقویت باور‌های اعتقادی و ارائه مطالب و آموزه‌های دینی به منظور احیای آئین سنتی عزاداری روضه‌های خانگی اجرا می‌شود.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل، افزود: در این مراسم که با همکاری دستگاه‌های فرهنگی در قالب سخنرانی، مداحی و قرائت ادعیه برگزار می‌شود، از اساتید شاخص استانی برای سخنرانی در خصوص سبک زندگی فاطمی، نقش بانوان در حفظ و تداوم فرهنگ فاطمی، تأثیرگذاری بانوان در تربیت نسل ولایی، ارتقا فرهنگ و مکتب سلیمانی و نیز پاسخگویی به سؤالات دینی دعوت به‌عمل آمده است.

حقی به مخاطبان این مراسم در ایام برگزاری اشاره کرد و گفت: هر روز یکی از اقشار جامعه هدف از جمله پرستاران، معلمان، مبلغات، هیئت‌های مذهبی، مداحان، کانون‌های فرهنگی، بسیجیان، مربیان مهد‌های قرآنی در مراسم حضور خواهند داشت.

وی افزود: این مراسم از تاریخ ۷ تا ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ با تعداد محدود شرکت کنندگان در محل سالن اجتماعات پارک بانوان اردبیل واقع در خیابان لاله برگزار و در فضای مجازی به آدرس نهضت تبلیغی زنان در پیام‌رسان ایتا بارگزاری و برای استفاده عموم منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha