برگزیدگان مهرواره استانی «فرشتگان سلامت» معرفی شدند
کد خبر: 3944653
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

برگزیدگان مهرواره استانی «فرشتگان سلامت» معرفی شدند

دبیر مهرواره فرشتگان سلامت استان کردستان از اعلام نفرات برگزیده مهرواره هنری استانی «فرشتگان سلامت» خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان برگزیده این مهرواره مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

سهیلا ساعدپناه، دبیر مهرواره فرشتگان سلامت در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با شیوع ویـروس کرونا در جهان و کشور عزیزمان ایران نقش پرستاران و پزشکان در محافظت از جان انسان‌ها پررنگ‌تر شده است. در این راستا واحد آفرینش‌های هنری اداره کل کانـون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با برگزاری مهرواره استانی «فرشتگان سلامت» سعی داشت تا از نگاه معصوم کودکان از این مدافعان سلامت تقدیر کند.

وی با بیان اینکه 89 اثر نقاشی و 10 اثر خوشنویسی از دو گروه سنی 7 تا 11 سال و 12 تا 17 سال به دبیرخانه مهرواره ارسال شد، افزود: آثار توسط پری ارج و زیبا شیخ‌احمدی از مربیان با تجربه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان داوری شد.

کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با اشاره به معرفی برگزیدگان این دوره از مهرواره، اعلام کرد: در بخش نقاشی مهرواره و در گروه سنی هفت تا 11 سال، شهریار صحت 11 ساله از مرکز شماره 2 سقز، یارا آذریان 10 ساله از مرکز شماره 1 مریوان، سانان حیدریان 7 ساله از مرکز موچش ، آدرین حسینی 8 ساله از مرکز شماره 1 سقز، کارن بقایی 9 ساله از مرکز شماره 1 بانه و دیانا رستمی 9 ساله از مرکز شماره 4 سنندج برگزیده شناخته شدند.

وی بیان کرد: در بخش نقاشی مهرواره و در گروه سنی 12 تا 17 سال کانیا حیدریان 14 ساله و مینو ساعدپناه 15 ساله از مرکز موچش، نیان عبدالله‌زاده 13 ساله از مرکزشماره 1 سقز و مهتا الماسی از مرکز شماره 3 سنندج عناوین برگزیده این بخش را به خود اختصاص دادند.

ساعدپناه عنوان کرد: آیناز بهرامی 7 ساله از مرکز شماره 2 مریوان و کامیار رحیمیان از مرکز صاحب برگزیده بخش خوشنویسی مهرواره فرشتگان سلامت شدند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه امکان برگزاری مراسم تجلیل از این برگزیدگان به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا وجود ندارد لذا به صورت مجازی یک مراسم برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha