جشنواره ملی عكس ایثار، عكاسان سراسر كشور را فراخواند
کد خبر: 3945151
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶

جشنواره ملی عكس ایثار، عكاسان سراسر كشور را فراخواند

با رونمایی سومین دوره جشنواره ملی عكس ایثار در نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، فراخوان این جشنواره برای عكاسان سراسر كشور اعلام شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم رونمایی از پوستر سومین دوره جشنواره ملی عكس ایثار امروز، 13 دی‌ماه همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در شیراز برگزار شد.

سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم گفت: ترویج مضامین و مفاهیم ایثار اجتماعی، ترویج همدلی در جامعه جهت حمایت از یکدیگر و کاهش معضلات، خلق آثار هنری فاخر در ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی، تعمیم ارزش‌های والای ایثار و تجلی سیره شهدا از اهداف این جشنواره است.

وی با بیان اینكه این جشنواره در سه بخش مجموعه عکس، تک عکس و موبایلی برگزار می‌شود، افزود: شرکت در این جشنواره برای عموم علاقه‌مندان (حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای) در تمام سنین آزاد و شرکت کنندگان می‌توانند در هر سه بخش این مسابقه آثار خود را ارسال کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس  موضوع جشنواره را اعلام کرد و گفت: سومین دوره جشنواره ملی عکس ایثار با موضوع ایثار اجتماعی در «همدلی مومنانه و حمایت از یکدیگر»، «امنیت ملی و آرامش اجتماعی»، «سبک زندگی اسلامی، معنویت و اخلاق»، «بهداشت روانی، سلامت اجتماعی و امید به زندگی»، «محیط زیست»، «نقش بسیج مردمی در مقابله با کرونا»، «مدافعین سلامت در مقابله با کرونا» برگزار می‌شود.

محمدی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه خبری نوید شاهد فارس آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ملی ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha