بیش از ۳۰۰۰ بسته کمک مؤمنانه در یزد توزیع شد
کد خبر: 3945249
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

بیش از ۳۰۰۰ بسته کمک مؤمنانه در یزد توزیع شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح «راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد» خبر داد.

بیش از 3000 بسته کمک‌ مومنانه در یزد توزیع شدمحمدحسین کاظمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، 1000 پرس غذا از محل اجرای نیات موقوفات، مراکز افق امامزادگان و خیران طبخ و طبق نیت واقفان و خیران بخشی از غذا‌های طبخ شده بین عموم مردم و بخشی نیز تنها بین سادات، طلاب و نیازمندان توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد افزود: همچنین به مناسبت این ایام، بیش از 3000 بسته کمک‌های مومنانه در قالب طرح «راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد» و با هزینه‌ای بالغ بر ده میلیارد ریال تهیه و در اختیار خانواده‌های آسیب پذیر قرار گرفت.

وی با اشاره به تهیه چند سری کمک جهیزیه برای نوعروسان نیازمند گفت: با شناسایی نوعروسان مستحق از طریق مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه، اقلام مورد نیاز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

کاظمی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در ایام فاطمیه در بقاع متبرکه گفت: به مناسبت شهادت بانوی دو عالم فاطمه الزهرا (س) برنامه‌های مختلف مذهبی به صورت مجازی و از طریق شبکه‌های مختلف و سایت‌های معتبر در امامزادگان و بقاع متبرکه در حال برگزاریست.

رئیس اوقاف یزد با اشاره به اجرای طرح روضه‌های خانگی در قالب طرح «هر خانه یک روضه» در این شهرستان گفت: همشهریان عزیز که قصد دارند تا در ایام فاطمیه در منازل خود یک روضه‌خوانی ساده و در جمع خانوادگی آنها صورت گیرد، برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر عدد ۱ را به سامانه ۵۰۰۰۵۱۵۹۰۰۰۰۰۷ ارسال کنند.

وی یادآور شد: مردم شهرستان در قالب این طرح فقط میزبانی را برعهده دارند و حق‌القدم سخنران با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد خواهد بود که از محل موقوفات روضه‌خوانی شهرستان تأمین می‌شود.

انتهای پیام
captcha