عدالت آموزشی برای ساخت‌وساز مدارس در تمام نقاط فارس رعایت شود
کد خبر: 3946633
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

عدالت آموزشی برای ساخت‌وساز مدارس در تمام نقاط فارس رعایت شود

مدیركل آموزش و پرورش فارس با بیان اینكه تمركز در ساخت و ساز مدارس در برخی نقاط استان مطلوب نیست، خواستار رعایت عدالت آموزشی در این مبحث شد.

به گزارش ایكنا از فارس، فرهاد اسماعیلی، مدیركل آموزش و پرورش فارس امروز، 20 دی‌ماه در حاشیه سفر 2 روزه رئیس سازمان نوسازی مدارس كشور به این استان با بیان اینكه تمرکز در ساخت و ساز مدارس در برخی نقاط خاص، مطلوب نیست، خواستار رعایت عدالت آموزشی در این مبحث شد و گفت: هر منطقه‌ای نیازهای ویژه خود را دارد كه باید این نیازها دیده شوند.

وی با تأكید بر اینكه آینده روشن و موفق در هر جامعه‌ای با توسعه مدرسه‌سازی رقم خواهد خورد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در سخنان خود به نقش تعیین‌کننده تربیت معلم‌ها اشاره می‌کند و روی این مسئله نگاه ویژه‌ای دارد زیرا که سرنوشت یک جامعه را معلمان رقم می‌زنند.

اسماعیلی، ساخت و ساز و تجهیز مدارس را كاری ارزشمند توصیف كرد و گفت: آنچه كه در این زمینه مهم و بی‌بدیل است و نقش آن هم در شرایط فعلی بر همگان آشكار شده است، معلم و جایگاه اوست.

مدیركل آموزش و پرورش فارس با یادآوری اینكه  بر اساس سند تحول بنیادین مدرسه کانون تربیتی محله است، گفت: کار نوسازی ساخت مدرسه و  کار آموزش و پرورش دمیدن روح در این مدرسه با تخصیص معلم، مدیر و کادر آموزشی مناسب است.

انتهای پیام
captcha