اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به منازل تعدادی از پیرغلامان اهل‌بیت(ع)
کد خبر: 3946818
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به منازل تعدادی از پیرغلامان اهل‌بیت(ع)

مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی از اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به منازل تعدادی از پیرغلامان اهل بیت(ع) خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بسیج مداحان، سعید غضنفری، مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی، با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده این بنیاد برای پیرغلامان و ستایشگران طی ماه‌های اخیر گفت: با توجه به شرایط کرونا در کشور، افزایش سقف معوقات بیمه ستایشگران را در دستور کار قراردادیم تا این عزیزان دچار فشار اقتصادی نشوند. همچنین، با توجه به سن بالای پیرغلامان اهل بیت(ع) و پیشکسوتان مداحی و شرایط شیوع بیماری کرونا، برنامه عیادت از آن‌ها به صورت مجازی انجام شد و در این مورد با ۲۵۰ نفر از پیرغلامان تماس برقرار کردیم. پیگیری سلامتی ایشان نیز در دستور کار بنیاد قرارگرفته است.

مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی با بیان اینکه «پایش مجازی سلامت» با همکاری گروه‌های پزشکی جهادی ویژه ذاکران و پیرغلامان در حال انجام است، از معاینه حضوری «طرح سلامت» ستایشگران و آمادگی اعزام پرستار و پزشک به منازل پیر غلامان خبر داد.

به گفته وی، جلسات متعددی با خیرین برای جذب منابع برای حمایت مادی از ستایشگران در حال برگزاری است و این حمایت به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

غضنفری استفاده از ظرفیت‌های داخلی ستایشگران، کمک‌هزینه درمان، کمک‌هزینه کفن‌ودفن، برقراری کمک‌هزینه امرار و معاش خانواده ستایشگران متوفی را از دیگر خدمات بنیاد دعبل برشمرد و بیان کرد: در حال حاضر، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در سطح کشور آغازشده و تاکنون بسته‌های معیشتی در تهران، یزد، گلستان و استان‌های دیگر به ستایشگران اهداشده است.

مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی در پایان نیز از نهایی شدن «طرح روضه آنلاین» برای استمداد از اهل‌ بیت(ع) برای رفع بلا و گرفتاری از بلاد مسلمین توسط ذاکران و ستایشگران و برای پخش از شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

انتهای پیام
captcha