خانواده نیکوکار یزدی زمینه آزادی یک محکوم مالی را فراهم کرد
کد خبر: 3947334
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

خانواده نیکوکار یزدی زمینه آزادی یک محکوم مالی را فراهم کرد

خانواده مرحوم حاج میرزا حسن واعظی، یکی از خیران با سابقه استان با پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، زمینه آزادی یک محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان را فراهم کردند.

خانواده نیکوکار یزدی زمینه آزادی یک محکوم مالی را فراهم کردندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از ستاد دیه، خانواده نیکوکار یزدی، مرحوم حاج میرزاحسن واعظی که سابقه چند ساله در کمک به ستاد دیه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را در کارنامه خود به ثبت رسانیده بود، در سالروز تولد این مرحوم و در دومین ماه درگذشت وی، با حضور در دفتر این ستاد و اهدا مبلغ 20 میلیون تومان زمینه آزادی یک محکوم مالی را از زندان فراهم کردند تا بدین وسیله ادامه‌دهنده راه پدر باشند.

فرزند این خانواده هدف از این اقدام خداپسندانه را شادی روح این مرحوم اعلام کرد و گفت: تصمیم گرفتیم تا در سالروز تولد پدر، زمینه آزادی یک محکوم مالی را از زندان فراهم تا بتوانیم در شاد کردن دل یک خانواده مددجوی محکوم مالی سهیم باشیم.

یادآور می‌شود مرحوم حاج میرزا حسن واعظی یکی از خیران با سابقه ستاد دیه استان یزد بوده که هر ساله در جشن‌های گلریزان حضور یافته و مبلغ مورد نظر خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص می‌داد.

انتهای پیام
captcha