اختتامیه طرح «نماز سرچشمه سعادت» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3947704
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

اختتامیه طرح «نماز سرچشمه سعادت» در یزد برگزار می‌شود

مدیر دارالقرآن فاطمه جمالی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد از برگزاری اختتامیه مجازی طرح «نماز سرچشمه سعادت» همزمان با ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

اختتامیه طرح «نماز سرچشمه سعادت» در یزد برگزار می‌شودفاطمه مزین، مدیر دارالقرآن فاطمه‌جمالی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری اختتامیه طرح «نماز سرچشمه سعادت» خبر داد و اظهار کرد: این مراسم همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به صورت مجازی در بستر شبکه دانش‌آموزی شاد برگزار خواهد شد.

مزین با اشاره به اهمیت و جایگاه والای نماز در دین مبین اسلام گفت: این طرح از ابتدای آبان امسال در دو محور «آموزش احکام و فلسفه نماز و مسابقات هفتگی از این محتوای آموزشی» و «کلاس‌های تصحیح اذکار نماز» برگزار شد و بیش از 4000 نفر در این طرح شرکت کردند.

وی بیان کرد: مراسم اختتامیه این طرح، 15 بهمن‌ماه سال‌جاری، با تلاوت قاریان کشوری آغاز خواهد شد و ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده، به قید قرعه برگزیدگان این طرح معرفی می‌شوند و از زحمات همکاران فرهنگی در اجرای این طرح تقدیر به عمل می‌آید.

یادآور می‌شود بیش از 750 مرکز دارالقرآن الکریم در ادارات آموزش و پرورش کشور مشغول به فعالیت در زمینه قرآن، عترت و نماز هستند و دارالقران فاطمه جمالی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد در این زمینه فعالیت‌های مؤثری همچون طرح «طنین تلاوت» و «گامی به سمت آسمان» را درسال گذشته با موفقیت اجرا کرده است.

انتهای پیام
captcha