تبعیت از ولایت‌فقیه راه مقابله با دشمنان دین و نظام اسلامی است
کد خبر: 3947862
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

تبعیت از ولایت‌فقیه راه مقابله با دشمنان دین و نظام اسلامی است

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت‌فقیه تنها راه مقابله با دشمنان دین و نظام اسلامی است گفت: اتکا به توان داخلی نقش مهمی در توسعه بیش از پیش کشور و پیروزی در برابر دشمنان ایفا می‌کند.

حضرت زهرا(س) عصاره خلقت استبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد، امروز، 26 دی‌ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد با اشاره به اینکه انسان فطرت خدایی دارد اظهار کرد: خداوند ولی‌نعمت انسان‌ها و مالک یوم‌الدین است و انسان‌ها در این دنیا به دنبال هدفی خلق شده‌اند که آنها را به کمال می‌رساند و کمال هم قرب خدا و رسیدن به مقام انسانیت در دنیا و آخرت که زندگی جاودانی همیشگی انسان‌ها خواهد بود، است.

وی با اشاره به اینکه در قرآن و روایات سفارش‌های زیادی به تقوا که اطاعت از خداوند و دوری از هر معصیتی است، شده و برای رسیدن به سعادت و کمال باید به تقوا چنگ زد گفت: یکی از مسائل مهمی که در این دنیا وجود دارد، شناخت حقیقت و حق از باطل است.

ناصری با اشاره به تلاش دشمن برای انحراف کودکان و نوجوانان و نسل جوان گفت: برای شناخت دوست از دشمن باید تلاش کرد و این موضوع را در نسل جوان تبیین کرد چرا که دشمنان اعتقاد فرزندان ما را مورد هدف قرار داده‌اند.

امام جمعه یزد با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) بیان کرد: حضرت فاطمه(س) عصاره خلقت و مادر امامت بود و به وسیله این بانوی بزرگوار انوار طیبه‌ای متولد می‌شوند که سکاندار این زمین و آسمان و حجت خدا بر روی زمین هستند. حضرت فاطمه زهرا(س) در مسیر حق و حقیقت و پیاده‌کردن اسلام حرکت و در برابر اعتقادات و باور ایمانی در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد، ما نیز به عنوان پیروان ایشان، حکومت طاغوت را کنار زده و حکومت الهی را مستقر کردیم و این نشان از حرکت شیعیان علی(ع) در مسیر این بانوی بزرگوار است.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت‌فقیه تنها راه مقابله با دشمنان دین و نظام اسلامی است گفت: اتکا به توان داخلی نقش مهمی در توسعه بیش از پیش کشور و پیروزی در برابر دشمنان ایفا می‌کند و در زمینه رفع تحریم باید همه مسئولان و جوانان مؤمن و انقلابی و شرکت‌های دانش‌بنیان با برنامه‌ریزی و تلاش جدی برای تقویت اقتصاد و عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند.

امام جمعه یزد مسدودکردن ورود واکسن آمریکایی را اقدامی هوشمندانه و در راستای حراست از سلامتی مرم ایران دانست و بیان کرد: آمریکا همیشه دشمن ایران بوده و سعی کرده با روش‌های مختلف امنیت، سلامتی و توان ملت ایران را به خطر بیندازد، تهیه واکسن از کسی که دشمنی او ثابت شده و از هیچ توطئه‌ای برای ضربه زدن به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی‌کند، عاقلانه نیست.

انتهای پیام
captcha