هفته بزرگداشت زن فرصتی برای تبیین سیره فاطمی است
کد خبر: 3949010
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

هفته بزرگداشت زن فرصتی برای تبیین سیره فاطمی است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر ‌‌را فرصت مناسبی در راستای تبیین سیره فاطمی برای بانوان و مادران جامعه دانست.

هفته بزرگداشت زن فرصتی برای تبیین سیره فاطمی استبه گزارش ایکنا از یزد، اعظم کاظمی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد، امروز، 2 بهمن ‌در نشست توجیهی ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر استان ویژه مشاوران اموربانوان فرمانداران شهرستان‌های استان که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، سیاست‌های این هفته ‌را مطرح و تبیین کرد.
 
وی با اعلام روزشمار هفته بزرگداشت ‌مقام زن و روز مادر که از 11 بهمن آغاز و تا 17 بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، محورهای اصلی و برنامه‌های این نهاد را در سطح استان تشریح کرد.
 
کاظمی با اشاره به اینکه هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصت مناسبی برای تبیین سیره فاطمی برای مادران و زنان جامعه است گفت: سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی اثربخش در این هفته از اولویت‌های ستاد بزرگداشت هفته زن است و باید در برنامه‌ریزی‌ها به نقش محوری زن در عرصه اجتماعی توجه شود و در این مسیر می‌توان از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی برتر استفاده کرد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در پایان بیان کرد: نظارت بر اجرای برنامه‌ها و هماهنگی بین ادارات شهرستان از جمله فعالیت‌های ستاد است و باید در برنامه‌ریزی‌ها اقشار مختلف بانوان به‌ویژه زنان روستایی در نظر گرفته شوند.
انتهای پیام
captcha