«طواف»؛ رویدادی برای بروزسانی اقدامات فرهنگی / فراخوان ایده‌های فرهنگی
کد خبر: 3949435
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

«طواف»؛ رویدادی برای بروزسانی اقدامات فرهنگی / فراخوان ایده‌های فرهنگی

معاون فرهنگی اداره‌‌‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: «طواف» مخفف «طرح و اقدام فرهنگی» برنامه کشوری است که به منظور حمایت از طرح‌ها و اقدامات فرهنگی پیشنهادی در موضوعات دارای اولویت در عرصه فرهنگ با رویکرد آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

«طواف»؛ رویدادی برای بروزسانی اقدامات فرهنگی / ایده‌هاحجت‌‌‌‌‌الاسلام احسان فردآقایی‏، معاون فرهنگی اداره‌‌‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از اجرای رویداد ملی «طواف» در استان خبر داد و گفت: «طواف» مخفف «طرح و اقدام فرهنگی» برنامه کشوری است که به منظور حمایت از طرح‌ها و اقدامات فرهنگی پیشنهادی در موضوعات دارای اولویت در عرصه فرهنگ با رویکرد آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل ارتباط با اقشار مختلف مردم و ذائقه‌های متفاوت، لازم است اقدامات فرهنگی خود را به‌روزرسانی کنیم.

فردآقایی افزود: رویداد «طواف» در سازمان تبلیغات اسلامی کشور طرح‌ریزی و تصویب شد و بر اساس آن هر شخص یا مجموعه‌ای می‌تواند ایده یا طرح تازه خود را در محورهای خانواده‏، اعتیاد، مفاسد اخلاقی، حاشیه‌نشینی‏ و بیکاری به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان محل سکونت خود ارائه دهد. قالبی برای ارائه ایده فراهم شده که در آن ضرورت طرح و چگونگی اجرا توضیح داده می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌‌‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: ایده‌ها پس از جمع‌آوری در استان‌ها پایش و ارزیابی می‌شوند و سپس به دبیرخانه رویداد طواف در معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ارسال خواهند شد و به طرح‌های برگزیده جوایزی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha