طلاب برگزیده یزدی تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3950040
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

طلاب برگزیده یزدی تجلیل می‌شوند

سیزدهمین همایش تکریم طلاب ممتاز یزدی همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) با حضور رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه در محل مدینة‌العلم کاظمیه برگزار می‌شود.

طلاب برگزیده یزدی تجلیل می‌شوندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی حوزه‌علمیه یزد، حجت‌الاسلام سیدابراهیم فاطمی‌نسب، دبیر همایش تجلیل از نخبگان یزدی حوزه‌های علمیه از برگزاری مراسم تکریم طلاب ممتاز یزدی خبر داد و اظهار کرد: سیزدهمین همایش تجلیل از برگزیدگان حوزه‌های علمیه با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه و شخصیت‌های برجسته علمی و دینی، در سالن اجتماعات مدینة‌العلم کاظمیه یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بحمدالله طلاب و فضلای یزدی دارای سابقه عالی و  درخشان علمی و اخلاقی در کشور هستند که این امتیاز باعث شده تا هر سال همایش تجلیل از ممتازان از سوی دفتر آیت‌الله حاج سیدمحمدکاظم مدرسی در راستای تکریم عالم و تجلیل از مقام علم و اخلاق برگزار شود.

دبیر همایش تجلیل از نخبگان یزدی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه از ماه‌ها قبل، به روش‌های مختلف از جمله پیامک و فضای مجازی در رابطه با همایش، ثبت‌نام انجام می‌شود ادامه داد: طلاب محترم با ورود به سامانه و تکمیل مراحل ثبت‌نام، برای شرکت در همایش نام‌نویسی کرده‌اند و کارگروه ویژه‌ای به بررسی دقیق مدارک ارائه شده پرداخته و نتایج برگزیدگان را پس از جمع‌بندی و نهایی‌شدن، اعلام می‌کند.

فاطمی‌نسب با بیان اینکه معدل، متأهل یا مجرد بودن، نوشتن پایان‌نامه، مدرک مراکز تخصصی، حفظ قرآن و … ملاک امتیازبندی و پذیرش بوده است اظهار کرد: اسامی ممتازان و نخبگان در سایت smodaresi.ir  قابل مشاهده است.

وی گفت: امسال با توجه به شرایط خاص جامعه به علت فراگیرشدن ویروس منحوس کرونا و به جهت رعایت شیوه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، امکان حضور تمام طلاب ممتاز در همایش وجود ندارد، لذا طلاب ممتاز به صورت محدود و با رعایت کامل شیوه‌های بهداشتی در همایش حضور یافته و به دلیل محدودیت وقت و عدم امکان اهدای جوایز به همه ممتازان در مراسم، چند نفر از طلاب به نمایندگی در جایگاه حاضر شده و هدیه خود را دریافت می‌کنند و بقیه ممتازان نیز بعد از مراسم با مراجعه به مکان مشخص شده، نسبت به دریافت هدیه اقدام می‌کنند.

انتهای پیام
captcha