300 برنامه قرآنی ویژه دهه فجر در یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 3950419
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

300 برنامه قرآنی ویژه دهه فجر در یزد اجرایی می‌شود

رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر بیش از 300 فعالیت و برنامه قرآنی در سطح استان برنامه‌ریزی شده و در طول این ایام اجرایی خواهد شد.

300 برنامه قرآنی ویژه دهه فجر در یزد اجرایی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز، 9 بهمن در کارگروه قرآن و نهج‌البلاغه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر بیش از 300 فعالیت و برنامه قرآنی در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

وی حضور سیدجواد حسینی؛ قاری بین‌المللی به مدت سه روز در استان، اجرای طرح پویش «ختم قرآن کریم» در سطح استان به یاد امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری همایش «سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی» همزمان با ولادت حضرت زهرا(س)، تکبیر شب 22 بهمن در موسسات قرآنی و مراکز دینی را از جمله برنامه‌های شاخص اعلام کرد.

رضایی از برگزاری یازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» خبر داد و افزود: این همایش با حضور فعالان قرآنی استان و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و در پایان این مراسم با قرعه‌کشی برترین‌های مسابقه قرآن و مردم از سوی اتحادیه موسسات قرآنی استان معرفی می‌شوند.

وی؛ برگزاری طرح «10 شب، 10 کرسی تلاوت» همراه با تفسیر آیات قرآن کریم در هر یک از شهرستان‌های استان، افتتاح دارالقرآن شهید دانش توسط حوزه علمیه، برگزاری مسابقات مدهامتان و اجرای نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه‌های اعلام کرد.

یادآور می‌شود در این جلسه درباره مسائل دهه مبارک فجر و حوزه فعالیت ادارات، سازمان‌ها، نهادها و مراکز قرآنی مردمی در خصوص قرآن و فعالیت‌هایی که سبقه قرآنی دارد، بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
captcha