نشست‌ «انقلاب اسلامی، سیره فاطمی» در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 3951313
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

نشست‌ «انقلاب اسلامی، سیره فاطمی» در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار می‌شود

کارشناس فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر با اشاره به برنامه‌های مختلف هم‌زمان با دهه فجر، بیان کرد: دو نشست مجازی هم‌زمان با ایام دهه فجر به‌صورت آنلاین در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار می‌شود.

برگزاری نشست‌ «انقلاب اسلامی، سیره فاطمی» در دانشکده علوم قرآنی ملایرفروزان کردیوند، کارشناس فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هم‌زمان با ایام دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) دانشکده علوم قرآنی ملایر برنامه‌های مختلفی را در فضای مجازی برگزار می‌کند.

وی از برگزاری نشست فرهنگی با حضور حجت‌الاسلام حسین مقدس، معاون دانشکده علوم قرآنی ملایر در روز 14 بهمن‌ماه در فضای مجازی خبر داد و گفت: این نشست با موضوع «فن‌آوری فضایی» خواهد بود که از طریق سامانه آموزشی دانشکده ساعت 10 برگزار می‌شود.

کردیوند ادامه داد: همچنین نشست فرهنگی «انقلاب اسلامی، سیره فاطمی» با حضور حجت‌الاسلام نوروزی، رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر، 15 بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این مراسم نیز در 16 بهمن‌ماه در گلزار مطهر سه شهید گمنام مدفون در بام ملایر انجام می‌شود.

کارشناس فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر دیدار با خانواده یکی از شهدای انقلاب اسلامی ملایر را از دیگر برنامه‌های این دانشکده برشمرد و گفت: فضاسازی متناسب با این ایام، ارائه خدمات فرهنگی و... به دانشجویان نیز از دیگر برنامه‌های دانشکده علوم قرآنی ملایر در دهه فجر است.

وی همچنین بیان کرد: به‌مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن مسابقه‌ای با عنوان «خوانش و دست‌بوسی مادر» برگزار می‌شود.

کارشناس فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر تصریح کرد: در این راستا دانشجویان می‌توانند با تهیه کلیپ کوتاه و فیلم از دست‌بوسی مادر و یا شعرخوانی و دکلمه در خصوص منزلت زن و موضوع انقلاب در این مسابقه شرکت کنند و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به کانال‌های مجازی دانشکده آثار خود را در این مسابقه بارگذاری کنند.

کردیوند در پایان با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه‌های مناسبتی دانشکده به‌صورت مجازی برگزار شده است، گفت: ارسال پیام‌های قرآنی در کانال پیام‌رسان ایتا دانشکده و پخش قرائت قرآن در فضای مجازی به‌صورت روزانه از برنامه‌های ثابت دانشکده در فضای مجازی است.

وی بیان کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر شاهد ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا بوده و بتوانیم برنامه‌های مناسبتی را با شور و نشاط بیشتر در محیط دانشکده برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha