محفل «انس با قرآن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3951339
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

محفل «انس با قرآن» در یزد برگزار می‌شود

به مناسبت دهه فجر و در راستای برگزاری اولین جشنواره دانش، محفل «انس با قرآن» با حضور سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی در مرکز پژوهش‌سرای برازنده مقدم یزد برگزار می‌شود.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و در راستای برگزاری اولین جشنواره هنر قرآنی «دانش»، محفل انس با قرآن با حضور سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی که ساعت 9 صبح روز پنجشنبه، 15 بهمن در مرکز پژوهش‌سرای برازنده مقدم یزد برگزار خواهد شد، به صورت زنده از شبکه شاد به نشانی shad.ir/n1parvareshi پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فضای مجازی در این محفل نورانی شرکت کنند.

این مراسم به همت آموزش و پرورش ناحیه یک یزد و دارالقرآن شهدای کوچه بیوک و با مشارکت اداره‌کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان یزد برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود اولین جشنواره هنر قرآنی «دانش» با هدف تقویت بنیه معرفتی و تربیتی دانش‌آموزان با تمسک به قرآن کریم به همت اداره‌ کل قرآن، عترت و نماز و معاونت فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha