همایش «سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3951447
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

همایش «سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب» در یزد برگزار می‌شود

همایش سراسری «سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی» همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) در یزد برگزار می‌شود.

برگزاری همایش سراسری سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از یزد، همایش سراسری «سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی» همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) در یزد برگزار می‌شود.

این همایش روز چهارشنبه، 15 بهمن از ساعت 9 صبح در محل سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و با حضور بانوان فرهیخته استان برگزار خواهد شد.

تلاوت قرآن کریم توسط قاری نوجوان سعید غلام‌زاده، سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، سخنرانی آزاده نیکپور؛ استاد حوزه‌های علمیه خواهران استان و مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) یزد با موضوع «مدیریت عشق در خانواده فاطمی» و تجلیل از بانوان فرهیخته استان از برنامه‌های این همایش اعلام شده است.

این همایش به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا ویروس با حضور تعداد محدودی از بانوان برگزار می‌شود، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مجازی از طریق لینک b2n.ir/Jenan در این همایش شرکت کنند.

یادآور می‌شود بیش از 300 فعالیت و برنامه قرآنی همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر به همت کارگروه قرآن و نهج‌البلاغه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان برنامه‌ریزی شده که در طول این ایام اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha