فعالان قرآنی روانسر تجلیل شدند
کد خبر: 3952051
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

فعالان قرآنی روانسر تجلیل شدند

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به همت اداره تبلیغات اسلامی روانسر از فعالان قرآنی این شهرستان در آئینی تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، امروز، ۱۶ بهمن‌ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به همت اداره تبلیغات اسلامی روانسر از فعالان قرآنی این شهرستان در آئینی تجلیل شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر با اشاره به اینکه از موفقیت‌های انقلاب گسترش فرهنگ حفظ و قرائت قرآن است، اظهار کرد: به‌عنوان خادم این آستان از کسانی که برای خدمت به قرآن و برای اعتلای فعالیت‌های قرآنی این شهرستان زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم.

وی افزود: همه نیازمند به آموزه‌های قرآنی هستیم چرا که قرآن برای مؤمنین هدایت و رحمت است که خطرات پیش‌روی انسان‌ها را بیان و آینده را ترسیم کرده است و قرآن عقل و اندیشه انسان را پرورش می‌دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر گفت: قرآن به انسان نور می‌بخشد و خداوند هرکس را با نورش هدایت می‌کند و خداوند فرموده قرآن و پیامبر(ص) و آل پیامبر(ص) نور هستند و هرکس را خداوند نورانی نکند، هیچگاه نوری پیدا نمی‌کند.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: اگر ترویج قرآن را در دستور کار خانواده قرار دهیم بدون شک فرزندانمان را بهتر تربیت کرده و آینده آنان تضمین می‌شود و در این بین قرآن قصص عبرت‌آموزی دارد که می‌تواند در زندگی ما مؤثر باشد.

وی گفت: سعادت دنیا و آخرت در عمل به قرآن است و اگر امروز با آسیب‌های زیادی در جامعه روبه‌رو هستیم به‌دلیل دوری از مباحث قرآنی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر افزود: در اداره تبلیغات اسلامی روانسر به مباحث قرآنی اهمیت می‌دهیم و آمادگی داریم برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی مرتبط با این بخش را بیشتر حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی در ادامه با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در بدو تأسیس به واسطه گرایش به قرآن، سازمانی به‌نام دارالقرآن را تأسیس کرد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی امروز شالوده فعالیت‌های قرآنی کشور را به دست گرفته و تا امروز شاهد برکات خوب آن بوده‌ایم.

وی رویکرد حضور مردم در رونق بخشی به فعالیت‌های قرآنی را در زمره اقدامات اساسی سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن طی سال‌های اخیر دانست و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی جذب جوانان و نوجوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی و آموزه‌های والای آن را یک ضرورت می‌داند.

رئیس تبلیغات اسلامی روانسر در پایان تصریح کرد: همه باید آشناسازی معرفتی جوانان با قرآن را مد نظر برنامه‌های قرآنی قرار دهیم و خدماتی که جامعه قرآنی برای تعالی جامعه اسلامی انجام می‌دهد باید بیشتر مد نظر مسئولان و مردم قرار بگیرد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از بیش از ۱۰ فعال قرآنی شهرستان روانسر با حضور حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha