همراهی نهاجا مسیر پیروزی انقلاب اسلامی را هموارتر کرد
کد خبر: 3952360
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

همراهی نهاجا مسیر پیروزی انقلاب اسلامی را هموارتر کرد

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خراسان جنوبی در محفل انس با قرآن پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند گفت: حرکت نیروی هوایی در 19 بهمن 57 یکی از عوامل به ثمر نشستن و هموارتر شدن مسیر پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی نهاجا، به مناسبت ایام الله دهه فجر، محفل انس با قرآن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رحیم آبادی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خراسان جنوبی و جمعی از قاریان و حافظان در پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند برگزار شد.

در این محفل قرآنی حجت‌الاسلام رحیم آبادی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام زمان(عج) است که حرکت نیروی هوایی در 19 بهمن 57 یکی از عوامل به ثمر نشستن و هموارتر شدن مسیر پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: یکی از اقدامات حضرت زهرا(س) بعد از شهادت پیامبر اکرم(ص)، دفاع از ولایت و مقابله با جنگ نرم بود و امروز وظیفه ما نیز مقابله با جنگ نرم دشمنان و داشتن بصیرت انقلابی، شناخت دشمن و پیروی و دفاع از ولایت است.

رحیم‌آبادی در پایان بیان کرد: امروز وظیفه ما عمل به قرآن کریم و تبعیت از ولایت‌فقیه در جهت پایداری انقلاب اسلامی و حفظ نظام مقدس جهوری اسلامی و آماده‌سازی جامعه برای تشکیل تمدن اسلامی و ظهور امام زمان(عج) است.

در خبر دیگری از نهاجا آمده است، مراسم تجلیل از برگزیدگان مرحله مقدماتی مسابقه طرح قرآنی تنویر با حضور امیرسرتیپ دوم خلبان همایون حیدری، فرمانده پایگاه هوایی خلبانان شهید برادران دلحامد چابهار و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رمضانی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی این یگان، در مسجد امام رضا(ع) این پایگاه برگزار شد.

یادآور می‌شود، مسابقه طرح بزرگ تنویر، تفسیر سوره لقمان به قلم حجت‌الاسلام محسن قرائتی با محوریت سبک زندگی قرآنی ویژه کارکنان و خانواده‌های ارتش برپا شد.

انتهای پیام
captcha