شهید سلیمانی باید الگوی حرکت همه مسئولان و مردم قرار گیرد
کد خبر: 3952753
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

شهید سلیمانی باید الگوی حرکت همه مسئولان و مردم قرار گیرد

مدیر مرکز تخصصی امام شافعی در سنندج با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی باید الگوی حرکت همه مسئولان و مردم قرار گیرد، افزود: مکتب شهید سلیمانی باید برای جوانان و رزمندگان تبیین شود تا آنان نیز ادامه‌دهنده راه شهید سلیمانی باشند.

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالسلام کریمی، مدیر مرکز تخصصی علوم اسلامی امام شافعی استان کردستان، روز گذشته، 19 بهمن‌ در همایش «رهروان سلیمانی» ویژه روحانیون و طلاب استان کردستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یادآور انقلاب‌های الهی و ادامه‌دهنده انقلاب پیامبر مکرم اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با مشت‌های گره‌ زده و شعار الله اکبر در برابر قدرتمندترین کشورهای منطقه ایستادند و به پیروزی رسیدند، افزود: انقلابی که با پرداخت هزینه‌های بسیار به دستمان رسیده، نباید به آسانی از دست بدهیم.

مدیر مرکز تخصصی امام شافعی سنندج با اشاره به اینکه انقلاب ایران قدرت‌های زر و زور و تزویر را به زمین کشید و پرچم حق را بر کشور برافراشت، بیان کرد: یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی این است که شعار امروز این ملت بدون هیچگونه انحرافی بعد از گذشت 42 سال همان شعارهای اول انقلاب است.

وی 40 سالگی را دهه ثبات، استقرار و عقلانیت دانست و افزود: همین امر موجب شده تا دشمنان انقلاب سرسختانه‌تر به مقابله با انقلاب اسلامی ایران بپردازند و ملت ایران هر روز در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام، انقلابی به پا می‌کنند.

کریمی در ادامه گفت: رهبران این انقلاب یا روحانی و یا دست‌پرورده روحانیت بوده‌اند و امروز این رسالت تک تک ماست که این انقلاب را تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حراست کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید با ندای رهبری بیدار شویم، قبل از اینکه با چکمه دشمن بیدار شویم، افزود: ما در مسائل مختلف به خودکفایی رسیده‌ایم باید در سایر عرصه‌ها به ویژه در بُعد اقتصادی به خودکفایی برسیم.

مدیر مرکز تخصصی امام شافعی سنندج با تأکید براینکه حوزه اقتصادی زیربنا نیست اما زیربناها را دچار خدشه می‌کند، اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه‌زدن به انقلاب دست روی مشکلات اقتصادی گذاشته‌اند که برای مقابله با آن مسئولان هم باید حماسه‌های اقتصادی خلق کنند.

کریمی با بیان اینکه ایجاد گروه‌های تکفیری و حمایت از آنها در راستای دستیابی استکبار به اسلام‌گریزی صورت گرفته است، گفت: ما نیاز به حضور حاج قاسم‌ها در صحنه داریم تا بتوانند بخش اقتصادی کشور را سامان ببخشند.

وی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی باید الگوی حرکت همه مسئولان و مردم قرار گیرد، افزود: مکتب شهید سلیمانی باید برای جوانان و رزمندگان تبیین شود تا آنان نیز ادامه‌دهنده راه شهید سلیمانی باشند.

مدیر مرکز تخصصی امام شافعی سنندج با بیان اینکه دشمنان به دنبال ساقط کردن دین هستند و در این مسیر شیعه و سنی برایشان تفاوتی ندارد، گفت: اینکه در رسانه‌های دنیا از حاج قاسم به عنوان خطرناک‌ترین دشمن نام برده می‌شود نشان از مسیر صحیح و مکتب حاج قاسم دارد.

وی یادآور شد: سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی یکی هستند و از یک آبشخور تغذیه می‌کنند، نباید اجازه دهیم دشمن از اختلافات جزئی که وجود دارد علیه خودمان سوء‌استفاده کند.

انتهای پیام
captcha