محفل «انس با قرآن» در اردکان برگزار می‌شود
کد خبر: 3953502
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

محفل «انس با قرآن» در اردکان برگزار می‌شود

محفل «انس با قرآن کریم» به همراه اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان طرح آیه‌های شهادت در مسجد محمد رسول الله(ص) شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

محفل «انس با قرآن» در اردکان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، محفل «انس با قرآن کریم» به همراه اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان طرح آیه‌های شهادت، امشب، 23 بهمن، بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد محمد رسول الله(ص) جعفرخان شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و در پایان از برترین‌های طرح «آیه‌های شهادت» تجلیل خواهد شد.

همچنین قرعه‌کشی بین شرکت‌کنندگان خارج از شهرستان انجام و از طریق پیامک به برندگان اطلاع‌رسانی و جوایز آنها ارسال خواهد شد. افرادی نیز که در رشته‌های ترتیل و تحقیق با تعیین آیات شهدایی در این طرح شرکت کرده‌اند، در طول هفته آینده در تماسی با آنها، پس از راستی آزمایی از نحوه تلاوت، جوایز ممتازان به حساب آنها واریز می‌شود.

یادآور می‌شود طرح «آیه‌های شهادت» در دو بخش خواهران و برادران زیر 15 سال و بالای 15 سال همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) آغاز و تا 20 بهمن ادامه داشت و شرکت‌کنندگان آیات قرآنی با موضوع شهادت را به صورت ترتیل یا تحقیق قرائت کرده و ضمن ضبط تلاوت، فایل را به آیدی خانواده قرآنی شهرستان اردکان ارسال و اسامی امشب در این محفل قرآنی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha