استاندار خراسان شمالی از پروژه‌های عمرانی سپاه بازدید کرد
کد خبر: 3954187
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

استاندار خراسان شمالی از پروژه‌های عمرانی سپاه بازدید کرد

محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی با همراهی فرمانده سپاه استان و جمعی از مدیران، امروز ۲۷ بهمن از پروژه‌های عمرانی مجموعه سپاه بازدید کرد.

مجموعه سپاه به دنبال رفع نداشته‌های مردم خراسان شمالی استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، در حاشیه  بازدید از پروژه‌های عمرانی مجموعه سپاه، با مطلوب ارزیابی کردن پروژه‌های عمرانی سپاه، افزود: مجموعه سپاه پاسداران نه به‌عنوان یک ارگان نظامی بلکه در تمام امور و مطالباتی که مردم به آن نیازمند هستند پای کار بوده‌اند.

وی با بیان اینکه سپاه فارغ از تمام ماموریت‌های خود درصدد رفع نداشته‌های استان است، افزود: این استان ظرفیت‌های خوبی در اسب اصیل ترکمن دارد که باید بیشتر در سطح کشور معرفی شود که ایجاد پیست اسب دوانی هم کمک بسیاری به ایجاد اشتغال و فضای ورزشی می‌کند و به طور قطع فدراسیون سوارکاری کشور و وزارت ورزش و جوانان نیز باید پای کار باشند.

شجاعی در بازدید از استخر نیز بیان کرد: استخر کم نظیر و مجموعه ورزش‌های آبی ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به زودی در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد.

 شجاعی در خصوص درمانگاه جواد الائمه اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان به رغم اقدامات خوبی که صورت گرفته همچنان به توسعه نیاز داریم که سپاه با ارتقای درمانگاه به بیمارستان می‌تواند در این توسعه سهم بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: جهت ارتقای درمانگاه جواد الائمه شهرداری بجنورد و آب منطقه‌ای استان باید تا سه روز آینده طرحی را مبنی بر ساماندهی کانال‌های آبی داخل شهر که در مجاورت این درمانگاه قرار دارد با هدف دسترسی‌های ترافیکی و ملاحظات زیست محیطی ارائه دهند.

 

انتهای پیام
captcha