۱۸۰۰ نفر در ششمین مرحله جشنواره جوان حکیم همدان شرکت کردند
کد خبر: 3954443
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

۱۸۰۰ نفر در ششمین مرحله جشنواره جوان حکیم همدان شرکت کردند

مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن همدان از شرکت بیش از یک هزار و 800 نفر در سطح کشور در ششمین مرحله جشنواره جوان حکیم در همدان خبر داد.

شرکت بیش از ۱۸۰۰ نفر در ششمین مرحله جشنواره جوان حکیم در همدانمحمدامین آهنچی، مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مسابقه به‌صورت فصلی و در شش دوره برگزار شده است که ششمین مرحله جشنواره جوان حکیم شامل حکمت ۲۰۱ تا ۲۴۰ نهج‌البلاغه است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه به‌صورت سراسری و اینترنتی برگزار شد، افزود: حدود ۱۴۰۰ نفر در این مسابقه پاسخ صحیح دادند که به‌ قید قرعه به ۱۴ نفر کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی داده خواهد شد.

مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن همدان ادامه داد: قرعه‌کشی در اسفندماه سال جاری انجام خواهد گرفت، همچنین مرحله تثبیتی این دوره‌ها نیز از حکمت ۱۲۰ تا ۲۴۰ برگزار خواهد شد به‌طوری‌ که در این مرحله مراحل قبلی را دوره خواهیم کرد و جوایز نیز بیشتر خواهد شد.

آهنچی اضافه کرد: مرحله تثبیتی جشنواره جوان حکیم از اول تا نیمه ماه اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند به پایگاه javan.eazm.ir مراجعه و در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha