اجرای طرح «نسخه‌نویسی الکترونیکی» در یزد
کد خبر: 3954861
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

اجرای طرح «نسخه‌نویسی الکترونیکی» در یزد

مدیرکل بیمه سلامت ‌استان یزد با اشاره به اجرای طرح «نسخه‌نویسی الکترونیکی» گفت: با اجرای این طرح دسترسی عادلانه به همراه گسترش سلامت‌محوری برای بیمه‌شدگان در دریافت خدمات درمانی بهتر ایجاد می‌شود.

اجرای طرح «نسخه‌نویسی الکترونیکی» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمد دریجانی، مدیرکل بیمه سلامت استان یزد، امروز، 30 بهمن در بازدید احمد ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استانداری یزد از این نهاد اظهار کرد: طرح نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک به همراه نظام ارجاع و پزشک خانواده شهری در استان یزد به خوبی در حال اجرا است.

وی با بیان ضرورت ارائه خدمات الکترونیکی در بیمه سلامت گفت: با اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه کاغذی هزار میلیارد ریال از هزینه‌های دولت کاهش می‌یابد و دسترسی عادلانه به همراه گسترش سلامت‌محوری برای بیمه‌شدگان در دریافت خدمات درمانی بهتر ایجاد می‌شود.

دریجانی جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان را 350 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 40 هزار نفر از بیمه‌شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی در سراسر استان از خدمات نظام ارجاع و پزشک خانواده بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با اشاره به پذیرش بیماران استان‌های دیگر در یزد بیان کرد: 40 درصد از هزینه‌های بیمه سلامت برای هموطنان از سایر استان‌ها صرف می‌شود.

احمد ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استانداری یزد نیز  با اشاره به تأثیر فعالیت اداره‌کل بیمه سلامت استان در کاهش دغدغه‌های مردم از هزینه‌های سنگین درمانی، گفت: اداره‌کل بیمه سلامت در جلب رضایت مشتریان و مراجعان موفق عمل کرده و به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر در استان شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت نقطه اتکای مردم و نویدبخش امید به زندگی در جامعه ‌است بیان کرد: بیمه سلامت توانسته به معنی واقعی سخن مقام معظم رهبری را که فرموده‌اند: «اگر کسی بیمار شد جز رنج مریضی رنج دیگر‌ی نداشته باشد»، را محقق کند و همچنین چتر مطمئن بیمه درمانی را در استان گسترش داده و با این گستردگی آرامش، امنیت و امید را به خانواده‌ها و مردم هدیه کرده است.

انتهای پیام
captcha