راهیان نور مجازی دانش‌آموزان در یزد آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 3955705
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

راهیان نور مجازی دانش‌آموزان در یزد آغاز به‌کار کرد

راهیان نور مجازی دانش‌آموزان یزد طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، و فرمانده سپاه الغدیر استان، آغاز به‌کار کرد.

راهیان نور مجازی دانش‌آموزان در یزد آغاز بکار کردبه گزارش ایکنا از یزد، اردوی راهیان نور مجازی دانش‌آموزان استان یزد در مراسمی، چهارم اسفند با حضور محسن موحدی‌فرد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد و جمعی از مسئولان،  افتتاح شد.

محسن موحدی‌فرد در این مراسم با اشاره به اینکه امنیت کشور مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهداست، اظهار کرد: هر روز که می‌گذرد، تأثیر خون شهدا را بیشتر حس می‌کنیم و به وضوح شاهد آن هستیم که تأثیر عمیقی را در دانش‌آموزان ما ایجاد می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به نقش دانش‌آموزان در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بی‌شک اگر اکنون هم شرایط زمان جنگ بود، دانش‌آموزان نقش بسزایی را ایفا می‌کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه امسال به‌دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری اردوی راهیان نور میسر نیست و وظیفه همه ما حفظ و انتقال این مفاهیم و ارزش‌ها از راه‌های مختلف به دانش‌آموزان است.

سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم بیان کرد: مجموعه آموزش و پرورش افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و زمانی که به اهداف آموزش و پرورش که در سند تحول بنیادین تدوین شده، نگاه می‌کنیم، شاهد آن هستیم که مدرسه به سمت مدینه فاضله حرکت می‌کند و در ساحت‌های شش‌گانه تربیتی قدم گذاشته است و همه این عوامل باعث شده، این وزارتخانه مهم و تأثیرگذار باشد و در فضای الهی و معنوی قرار گیرد.

وی به بیان ویژگی‌های دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: دفاع مقدس جریان بسیار مهم برای معرفی تشیع و تفکر ایرانی ــ اسلامی به همه جهانیان بود که در طول هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ کشور ما به دنیا معرفی شد و این تحول عظیم به خاطر رزمندگانی بود که در میدان شجاعانه با دشمن جنگیدند.

انتهای پیام
captcha