چهره‌های قرآنی حوزوی در یزد تکریم می‌شوند
کد خبر: 3956620
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹

چهره‌های قرآنی حوزوی در یزد تکریم می‌شوند

مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد از برگزاری اولین دوره «تکریم چهره‌های قرآنی حوزوی» در این استان خبر داد.

قفحجت‌الاسلام سید محمدکاظم میرجلیلی، مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری اولین دوره تکریم چهره‌های قرآنی حوزوی در این استان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم روز دوشنبه، 11 اسفند، از ساعت 8 صبح در محل دفتر آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه و در مرحله اول از 6 نفر از چهره‌های قرآنی از جمله روحانیان و طلابی که در زمینه‌های قرائت، حفظ، مفاهیم و همچنین به هر نوعی در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی گام برداشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد با اشاره به اینکه تأکید بر قرآن در مدارس علمیه در امر تعلیم و آموزش و همچنین در مسئله تربیت موجب رشد و تعالی طلاب می‌شود، از ایجاد دارالقرآن شهید دانش در این نهاد خبر داد و گفت: این مرکز با هدف شناسایی فرصت‌های درون استان و همچنین نیاز‌ها در بخش حفظ، قرائت و ترجمه ایجاد شده و ان شاءالله شعبه‌هایی در مدارس علمیه سطح استان راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha